Sport1 Banner

אנצ'לוטי מדבר על שושלת, קורטואה כמו קסיאס, ויניסיוס ב"גרסה הכי טובה שלי"

play
ויניסיוס שחקן ריאל מדריד חוגג שער | רויטרס
צפו: אורטגה עצר את סון עם הצלת העונה, צמד של הולאנד קירב את סיטי לתואר 06:43

הבלאנקוס ממשיכים להביס לפני גמר ליגת האלופות ורחוקים משחק אחד מהשוואת שיא נוסף של ברצלונה. המאמן: "קמפיין הליגה הטוב בקריירה שלי". ויניסיוס: "רוצה שבלינגהאם יהיה מלך השערים"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד העבירה אמש (שלישי) את החגיגות מכיכר סיבלס אל הדשא בסנטיאגו ברנבאו, שם הציגה את גביע האליפות לעיני אוהדיה ואז סיפקה שואו עם 0:5 על אלאבס. ג'וד בלינגהאם כיכב עם שער (ה-19 שלו העונה) ושני בישולים, ויניסיוס חגג צמד, פדריקו ואלוורדה הפציץ לחיבורים וארדה גולר המחליף חתם את התוצאה, כשבין הקורות הראה טיבו קורטואה שהוא חוזר לעצמו עם משחק שלישי ללא ספיגה ולא פחות מ-10 עצירות. השוער הבלגי הפך לראשון מאז איקר קסיאס בינואר 2008 (11 עצירות מול סראגוסה) שמגיע לכמות הצלות כזו במשחק עם שער נקי.

האלופה הטרייה סופרת כבר 30 משחקים ללא הפסד בליגה, מאז ה-3:1 בדרבי מול אתלטיקו בספטמבר, ואם תרד בלתי מנוצחת גם מהביקור אצל ויאריאל אז תשווה את שיא הליגה של ברצלונה מ-2010/11: 31 משחקים ללא הפסד בעונה אחת. השיא על פני שתי עונות שונות שייך גם הוא לברצלונה (43 משחקים בין 2017 ל-2018) וסגניתה היא ריאל סוסיאדד (38 משחקים בין 1979 ל-1980).

טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד
כאילו לא הייתה פציעה. טיבו קורטואה | רויטרס

בתקשורת במדריד דיברו על "מוד וומבלי", כשריאל ממשיכה לדרוס בהכנות שלה לקראת גמר ליגת האלופות מול בורוסיה דורטמונד ב-1 ביוני בוומבלי. קרלו אנצ'לוטי הדגיש: "זו עונת הליגה הטובה ביותר בקריירה שלי. לקחנו אליפות ראויה מאין כמוה, אנחנו מאוד שמחים. יש כאן אפשרות ליצור שושלת, למועדון יש הרבה צעירים מוכשרים. אבל עדיין לא שיחקנו את המשחק הכי חשוב של העונה. קורטואה יפתח בלונדון? מבחינתנו המצב ברור. יש עוד שני משחקי ליגה, לונין ישחק באחד וקורטואה בשני".

ויניסיוס, שהגיע ל-15 שערי ליגה, התגאה: "אני בגרסה הכי טובה שלי. לשחק כאן תמיד היה החלום שלי, עוד מאז שהייתי ילד. עכשיו יש לנו זמן להתכונן לוומבלי כדי שנגיע לשם טובים מאי פעם. עשיתי הכול כדי שג'וד יצטרף אלינו וכדי שיתאקלם כאן כמה שיותר מהר. יש לנו קשר טוב, תמיד אמרתי שאני מעריץ שלו. אני מקווה שיכבוש עוד שערים ויסיים כמלך שערי הליגה".

קורטואה אמר: "אני מרגיש טוב. אני יודע שלאנשים היו ספקות, אבל אני חושב שאני אפילו קורטואה משופר. הייתי צריך את המשחק הזה, אני גאה בהצלות שלי היום ומאוד שמח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי