רונאלדו הביס את מסי, ומי במקום השני? הספורטאים הכי מרוויחים בעולם

ב"פורבס" פרסמו את דירוג ההון של הספורטאים בשנה האחרונה: הפורטוגלי בפסגה, לברון רביעי ואיפה אמבפה? הדירוג המלא בפנים

(גודל טקסט)

תמיד יהיה ויכוח על מי כדורגלן טוב יותר, או מי ספורטאי מצליח יותר בתחומו. אבל מי הספורטאי הכי עשיר בעולם? ובכן, כאן אין מקום לויכוח, או לפחות על פי "פורבס" העולמי – המגזין העסקי הנחשב ביותר שיש.

היום (חמישי) פורבס פרסמה את עשרת הספורטאים העשירים ובמקום הראשון, וזה אולי לא ממש מפתיע, נמצא לו כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב האגדי שעבר לעשות קצת (יותר) כסף בליגה הסעודית, הרוויח על פי פורבס לא פחות מ-260 מיליון דולר בשנה האחרונה.

חמישה מתוך עשרת הספורטאים המרוויחים ביותר הם כדורגלנים, אבל במקום השני ניצב לו שחקן הגולף ג'ון ראם שהרוויח 218 מיליון דולרים. ליאו מסי, אם תהיתם, ממוקם מיד במקום השלישי ואחריו שני כוכבי ה-NBA לברון ג'יימס ויאניס אנטטוקומפו. את הרשימה סוגרים סטף קרי ובמקום העשירי ניצב לו למאר ג'קסון, נציג הפוטבול היחיד.

אגב, לברון ג'יימס, ליאו מסי ויאניס אנטטוקומפו הם הספורטאים היחידים ברשימה שההכנסות שלהם מחוץ למגרש עולות על ההכנסות שלהם על המגרש. ג'יימס מרוויח את הסכום הגבוה ביותר מחוץ למגרש מבין כולם, עם הכנסות שנתיות של 80 מיליון דולר, בין היתר בזכות עסקת שותפות חדשה עם DraftKings.

לברון ג'יימס חוגג עם יאניס אנטטוקומפו את הניצחון במשחק האולסטאר
| רויטרס

הטופ 10 במלואו

1. כריסטיאנו רונאלדו (כדורגלן): 260 מיליון דולר 2. ג'ון ראם (גולף): 218 מיליון דולר 3. ליאו מסי (כדורגל): 135 מיליון דולר 4. לברון ג'יימס (כדורסל): 128 מיליון דולר 5. יאניס אנטטוקומפו (כדורסל): 111 מיליון דולר 6. קיליאן אמבפה (כדורגל): 110 מיליון דולר 7. ניימאר (כדורגל): 108 מיליון דולר 8. קארים בנזמה (כדורגל): 106 מיליון דולר 9. סטף קרי (כדורסל): 102 מיליון דולר 10. למאר ג'קסון (פוטבול): 100.6 מיליון דולר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי