אמר לא לליגה הסעודית: אלגרי סימן את היעד הבא

החוזה שלו יציל אותו מפרידה? אלגרי | GettyImages, Emmanuele Ciancaglini/Ciancaphoto Studio

לאחר שזכה עם יובנטוס בגביע, השתולל בגמר ופוטר ממנה, המאמן האיטלקי הוותיק חשף היכן הוא היה רוצה לאמן כבר בעונה הבאה

(גודל טקסט)

לאחר שזכה עם יובנטוס בגביע האיטלקי, השתולל במשחק הגמר ופוטר ממנה יומיים לאחר מכן, מסימיליאנו אלגרי מעוניין לחזור לאמן וכבר סימן את היעד הבא שלו- מעבר לפרמיירליג, בה לא אימן מעולם. יתרה מזאת, המאמן האיטלקי הוותיק מעולם לא אימן מחוץ לגבולות ארץ המגף, ולפחות לפי הדיווח של "סקיי איטליה", הוא מוכן לצאת להרפתקה חדשה בקריירה.

אלגרי אתמול באולימפיקו | רויטרס

בעיתון האיטלקי הנחשב ציינו כי אלגרי שוקל אופציות נוספות מלבד מעבר לאנגליה, אך האפשרות הקורצת ביותר עבורו היא הפרמיירליג. הצעה מעניינת שנדחתה על ידי אקס יובנטוס היא הליגה הסעודית, שם הוצע לו חוזה לשלוש שנים עם משכורת גבוהה במיוחד. למרות זאת, לפי הדיווח אלגרי מעוניין להישאר בליגה בעלת אתגר מקצועי, כך שהאפשרות לעבור למפרץ ירדה מהפרק נכון לעכשיו.

"ההתמקדות של אלגרי היא בפרמיירליג. האופי התחרותי וההכרה הגלובלית שיש לליגה הזו הם שני דברים שמתיישבים עם השאיפות שלו", נטען בדיווח, בו נכתב בנוסף כי נכון לעכשיו "לא היה עניין מאף מועדון אנגלי", מה שמותיר את האיטלקי בן ה-56 ללא קבוצה כרגע. נזכיר כי לפחות מבחינת המועדונים המובילים בפרמיירליג, היחידה שעדיין לא הכריזה על מאמן לעונה הבאה היא מנצ'סטר יונייטד, כאשר אריק טן האח עדיין נותר מנג'ר הקבוצה לאחר מבול השמועות שטען שהוא צפוי לסיים את דרכו באולד טראפורד בתום העונה שזה עתה הסתיימה.

עוד באותו נושא: מסימיליאנו אלגרי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי