הקניטו את הקבוצה "היהודית" עם ארון קבורה של ישראל

play
ארון הקבורה עם דגל ישראל | צילום מסך, מתוך טוויטר
אוהדי אול בויס הארגנטיאית מציגים ארון קבורהה עם דגל ישראל 00:16

תקרית חמורה בארגנטינה: אוהדי אול בויס הכינו לאטלנטה המזוהה כקבוצה עם שורשים יהודיים קבלת פנים "מיוחדת", כולל דגלי פלסטין ואיראן. ארבעה נעצרו

(גודל טקסט)

תקרית חמורה בכדורגל הארגנטינאי: אמש (שבת) במהלך משחק בליגה השנייה במדינה, הקניטו אוהדי קבוצת אול בויס את שחקני ואוהדי אתלטיקו אטלנטה, קבוצה המזוהה עם הקהילה היהודית בבואנוס איירס, עם מיצג אנטישמי מכוער.

אוהדי אול בויס תיעדו את עצמם בתהלוכה לפני המשחק, בדרכם לאצטדיון, כשהם נושאים ארון קבורה עשוי מקרטון, צבוע בצבעי המדים של אטלנטה, ועליו דגל ישראל. בנוסף, נופפו אוהדי אול בויס בדגלי איראן ופלסטין, וקראו קריאות אנטישמיות.

צפו בשערים מיד לאחר שהובקעו: האפליקציה החדשה של וואלה ספורט – הורידו עכשיו

ההתנהגות של אוהדי אול בויס נמשכה גם במהלך המשחק, בו הונפו שוב דגלי איראן ופלסטין ונשמעו שירי שנאה פוגעניים כלפי יהודים. במשחק, אגב, אול בויס ניצחה 0:1, אבל משטרת בואנוס איירס שהוזעקה למקום עצרה ארבעה אוהדים שתועדו בסרטונים, בחשד לעבירות של פשעי שנאה והחזקה אסורה של אמצעים פירוטכניים. על פי דיווחים, העצורים הם בני 22 עד 49.

אוהדי אול בויס הארגנטיאית מציגים ארון קבורהה עם דגל ישראל
ארון הקבורה עם דגל ישראל | צילום מסך, מתוך טוויטר
ה"תפאורה" האנטי ישראלית של אוהדי אול בויס
ה"תפאורה" של אוהדי אול בויס | צילום מסך, מתוך טוויטר

ראשי הקהילה היהודית בארגנטינה הגיבו בכעס לנוכח התמונות הקשות. בהודעה רשמית מטעם הקהילה, נמסר ש"מדובר בפשעי שנאה שאסור לכדורגל הארגנטיאי לסבול. זו אנטישמיות שחייבים להוקיע כמה שיותר מהר. הארבעה ראויים לעונש חמור".

עוד באותו נושא: אנטישמיות, ארגנטינה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי