שני כוכבי נאפולי בדרך החוצה, ויש גם מחטף מפתיע

play
ויקטור אוסימן, חלוץ נאפולי | רויטרס
צפו: רואיס בישל נפלא למוראטה וכבש שער נהדר, ספרד דרסה 0:3 את קרואטיה 05:17

אביו של קברצחליה הטיל פצצה: "לא רוצים להישאר, הוא חייב לשחק בליגת האלופות". אוסימן עשוי להצטרף אליו. פדרו לימה, שהיה בדרכו לצ'לסי, סגר דווקא בוולבס. ראמוס עוזב את סביליה, הומלס יעבור למאיורקה?

(גודל טקסט)

העברות

* סרחיו ראמוס עזב את סביליה אחרי עונה בלבד, ובגיל 38 הוא כנראה בדרך לתחנה חדשה ועדיין לא לפרישה. ראמוס רשם בעונה החולפת 37 הופעות בכל המסגרות בקבוצת נעוריו, 28 מתוכן בליגה הספרדית. סביליה חוותה עונה רעה שכללה מאבקי תחתית ושני הצדדים החליטו לא להאריך את ההתקשרות.

* יורגוס יאקומאקיס, חלוץ נבחרת יוון שהיה מועמד בעבר למכבי תל אביב ומ.ס. אשדוד, נמכר מאטלנטה יונייטד מה-MLS לקרוס אסול תמורת כ-10 מיליון דולר. היווני בן ה-29, הראשון מארצו שישחק בליגה המקסיקנית, חתם על חוזה לארבע שנים.

כל תקצירי היורו: האפליקציה החדשה של וואלה ספורט – הורידו עכשיו

שמועות

* מאטס הומלס עזב את בורוסיה דורטמונד עם תום חוזהו, אבל האם הוא בדרך לספרד? הבלם בן ה-35 נמצא בשיחות ראשוניות עם מאיורקה לפי הפרסומים בספרד. ב"סקיי" גרמניה נכתב שזו אכן אפשרות, אולם שהשיחות עוד בשלבים ראשוניים.

* סוכנו של חביצ'ה קברצחליה הודיע: "אנחנו רוצים לעזוב את נאפולי, אבל כרגע מחכים ליורו. לנאפולי יש תכניות גדולות ורני בטוח שיחזרו לליגת האלופות עם אנטונויו קונטה, אבל אנחנו רוצים שחביצ'ה ישחק העונה בליגת האלופות. אין זמן להפסיד". האבא הוסיף: "אני לא רוצה שהוא יישאר. נאפולי החליפה ארבעה מאמנים בשנה, זה מדאיג אותי מאוד. לא דיברנו על זה, הוא יחליט אחרי היורו". פריז סן ז'רמן כבר הגישה על הכוכב הגאורגי שתי הצעות שנדחו.

* לפי העתונאי פלוריאן פלטנברג, פדריקו קייזה האיטלקי ברשימות של באיירן מינכן. הוא נכנס לשנתו האחרונה בחוזהו ביובנטוס, שצפויה למכור את שחקן הכנף בן ה-26 שמבחינתו ידון על עתידו רק אחרי היורו.

* בתקשורת הנאפוליטנית טוענים שנאפולי מצפה להצעה של ארסנל עבור ויקטור אוסימן בימים הקרובים. לפי הדיווח באיטליה, התותחנים החליטו ללכת על החלוץ בן ה-25 בכל הכוח הקיץ.

* לפי ג'אנלוקה די מארציו, מילאן הולכת בכל הכוח על ארמנדו ברויה, חלוצה של אלבניה שהיה תחת מעקב במשחק במוצ"ש מול איטליה. המטרה היא להביאו מצ'לסי בכל מחיר בקיץ הנוכחי.

* ב-RMC דווח כי פריז סן ז'רמן לא מוותרת על לני יורו, למרות העדפתו לריאל מדריד. המאמן לואיס אנריקה והיועץ הספורטיבי לואיס קמפוס נפגשו לאחרונה עם הבלם בן ה-18 של ליל והכדירו את השיחה כ"כזו שמשאירה תקווה". מחירו מוערך בכ-50 מיליון יורו.

* באיטליה דווח כי מילאן מימשה את האופציה על אלכס חימנס ותרכוש אותו מריאל מדריד תמורת 5 מיליון יורו. המגן בן ה-19 רשם חמש הופעות במדי הרוסונרי בעונה החולפת.

* בצל השמועות על חזרה אפשרית שלו ליובנטוס למרות חוזה עד 2026 באתלטיקו מדריד, אלברו מוראטה התבדח: "לחזור לאיטליה? ברור שאחזור, לחופשה".

* צ'ידרה אג'וקה, שחקן הכנף של אנטוורפן, סיכם את תנאיו בסביליה ויצטרף כשחקן חופשי. החתימה של הניגרי בן ה-26 צפויה להתבצע בשבוע הבא.

* אחרי הקאמבק לליון שהיה פחות מוצלח, דיאן לוברן נמצא על סף חזרה הביתה לדינמו זאגרב, קבוצת נעוריו אותה עזב ב-2010. הצרפתים רוצים להיפטר מהחוזה הגבוה של הבלם הקרואטי בן ה-34, שמרוויח כ-400 אלף יורו לחודש.

* ב-BBC נטען כי ז'וזה מוריניו רוצה לרכוש את החלוץ הניגרי אקור אדמס, שהצטיין בתחילת דרכו במונפלייה עם שבעה שערים, אך ב-2024 חווה נסיגה ביכולתו והוסיף שער בודד. גם פיורנטינה בעקבות החלוץ הגבוה (1.90 מ', בן 24).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי