גיוקרס על סף סיכום בארסנל, רפאל לאאו לסעודיה?

play
ויקטור גיוקרס, חלוץ ספורטינג ליסבון | GettyImages
צפו בדרמה: לוקה יוביץ' הציל לסרביה את היורו בדקה ה-96 מול סלובניה 03:35

חלוץ ספורטינג ליסבון מתקרב לתותחנים על פי התקשורת בפורטוגל, מקורבים לאביו של כוכב מילאן טוענים שהוא עשוי להתפתות לכסף הגדול של אל הילאל. וגם: מאמן חדש ללסטר, ואן ניסטלרוי קרוב לברנלי. שמועות והעברות מהעולם

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

העברות

* שחקן הכנף של ריאל מדריד מרווין פארק, ששיחק מאז 2022 כמושאל בלאס פלמאס, עבר אליה באופן קבוע.

* לסטר מצאה מאמן חדש, והודיעה רשמית על מינויו של סטיב קופר עד 2027.

* גרנאדה, שירדה לליגה השנייה בספרד, החתימה לשנתיים את הבלם בן ה-30 פאבלו אינסואה מספורטינג חיחון.

* פאוק סלוניקי הודיעה על החתמתו של הקשר מאדי קמארה מאולימפיאקוס, שסיים את חוזהו ועבר ללא תמורה. הוא כלל לא שיחק בחודשים האחרונים ולא מסיבות מקצועיות.

שמועות

* האם ארסנל מצאה את החלוץ שלה? בתקשורת הפורטוגלית טוענים שוויקטור גויקרס, חלוץ ספורטינג ליסבון, על סף סיכום תנאיו אצל התותחנים. דווח כי ארסנל תציע עבורו קרוב ל-80 מיליון יורו.

* ב"ל'אקיפ" טוענים: ארסנל, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד פנו לפריז סן ז'רמן בנוגע לצ'אבי סימונס. גם באיירן מינכן בתמונה. אלופת צרפת מעדיפה להשאיל את הקשר המצוין ולא למכור אותו בקיץ הקרוב.

* ב"'ל'אקיפ" נטען כי פריז סן ז'רמן הגישה הצעה לרכישת ריאן שרקי, אבל ליון רוצה יותר מ-15 מיליון יורו על הקשר ההתקפי בן ה-20 שמחזיק בחוזה רק לעוד עונה אחת ומסרב בינתיים להאריכו. ליון גם מצפה להשאיר אצלה 30 אחוזים ממכירה עתידית, כשהשחקן כבר שוחח עם לואיס אנריקה ולואיס קמפוס, וכידוע מיוצג על ידי אמו של קיליאן אמבפה.

* לפי דיווחים בהולנד, רוד ואן ניסטרלוי קרוב מאוד להתמנות למאמן ברנלי.

* נמשכים המגעים בין באיירן מינכן לפולהאם באשר להעברת הקשר הפורטוגלי ז'ואאו פלהיניה. הבווארים מציעים כ-43-45 מיליון יורו וכבר הגיעו לסיכום עם הקשר שאמור לחתום לארבע שנים, אבל עדיין לא סגרו את כל הפרטים מול האנגלים.

* לפי "הטיימס" האנגלי, לאציו הגישה הצעה של 30 מיליון ליש"ט על מייסון גרינווד, שהצטיין כמושאל במדי חטאפה הספרדית. מנצ'סטר יונייטד רוצה 40 מיליון, אבל עשויה להתפשר תמורת סעיפים שונים.

* לאחר שפג תוקפו של סעיף הרכישה שלה, בורוסיה דורטמונד עומדת לאבד את איאן מאטסן. המגן ההולנדי ששייך לצ'לסי כבר סיכם באסטון וילה שתשלם מעל 35 מיליון יורו.

* פבריציו רומאנו מדווח על התקדמות במגעים בין יובנטוס לאסטון וילה בעסקת דוגלאס לואיז. ווסטון מקני לא נתן אור ירוק לטרייד ומי שנכנס כעת לעסקה הוא אנסו ברנצ'אה הארגנטינאי, שעשוי לעבור אל האנגלים יחד עם סמואל אילינג-ג'וניור ו-25 מיליון יורו.

* אינטר קרובה לרכישת השוער הספרדי ג'וספ מרטינס מגנואה תמורת 15 מיליון יורו ותשלח בנוסף כמושאל את גאטנו אוריסטאניו.

* אדריאן ראביו, שמסיים בעוד 10 ימים את חוזהו ביובנטוס, מעכב את החתימה על חוזה חדש ומעוניין לעבור למנצ'סטר יונייטד, כך לפי "טוטוספורט".

אדריאן ראביו שחקן יובנטוס
אדריאן ראביו שחקן יובנטוס | רויטרס

* מישי בטשואיי, החלוץ הבלגי בן ה-30 ששיחק בשנתיים האחרונות בפנרבחצ'ה, קרוב לסיכום אצל היריבה העירונית גלאטסראיי עם חוזה לשלוש שנים כשחקן חופשי.

* למרות הצעה גבוהה מאוד מערב הסעודית, אלכסנדר לקאזט החליט לכבד את השנה האחרונה בחוזהו וימשיך לשחק בליון.

* לפי "סקיי ספורטס", ווסטהאם תחתים לשנתיים את השוער ווס פודרינגהאם בן ה-33, שסיים חוזה בשפילד יונייטד.

* האם רפאל לאאו יעזוב את מילאן לטובת הכסף הגדול של ערב הסעודית? לפי מקורב לאביו, בהחלט נבחנת האפשרות לעבור לאל הילאל שמוכנה לשלם לו סכומי עתק.

עוד באותו נושא: פריז סן ז'רמן, ריאן שרקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי