60 מיליון יורו לילד בן 17: מאחורי עוד "עסקה מטורפת" לצ'לסי

play
אסטבאו, שחקן פלמייראס | GettyImages
צפו בדרמה המטורפת: 3:3 משוגע בין ספרד לברזיל, שהשוותה בדקה ה-96 03:20

פלמייראס השלימה את המכירה הגדולה אי פעם מדרום אמריקה לאירופה כשמכרה לצ'לסי את אסטבאו, הכישרון המבטיח. כך צ'לסי שוכנעה לפתוח את הכיס, ולהמר: "מעולם לא ראיתי דבר כזה"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

אחרי שריאל מדריד החתימה את אנדריק ו-ווסטהאם החתימה את לואיס גיז'רמה בן ה-18 בשבוע שעבר (תמורת 20 מיליון יורו ועוד 7 מיליון בבונוסים), אתמול (שבת) פאלמייראס הצליחה שוב לעשות את זה: צ'לסי השלימה את הרכש היקר אי פעם מדרום אמריקה כשרכשה מהברזילאים את אסטבאו ווילאן, בן 17 בלבד (יהיה בן 18 באפריל). צ'לסי שילמה מחיר בסיס של 34 מיליון יורו, ותוסיף עוד 6 מיליון יורו על בסיס הופעות ועוד 17 בעתיד שיהפוך לשחקן פותח קבוע, כשעל הפרק עוד 4 מיליון על בונוסים מורכבים יותר. בסך הכל פאלמייראס צפויה לקבל מעל ל-60 מיליון יורו – על שחקן בן 17 בלבד!

אסטבאו, שחקן פלמייראס
לא רצתה לאבד אותו, כמו שאיבדה את אנדריק | אימג'בנק GettyImages

כמו שריאל מדריד עשתה עם אנדריק, גם צ'לסי תקבל את הרכש החדש שלה רק בקיץ הבא, יוני 2025, בתקווה שיתבשל ויתחשל עוד יותר. האם הוא שווה את הכסף? על פי כלי תקשורת אנגליים, מדובר בעוד "עסקה מטורפת" של צ'לסי הבזבזנית, אבל בברזיל מאמינים שבאמת מדובר בכישרון מבטיח.

מדובר בשם מוכר בקרב מחפשי הכיששרונות אחרי ההצגות שלו באליפות העולם עד גיל 17 במדי ברזיל, שם כבש שלשוה שערים ובישל שלושה בחמישה משחקים. בגיל 16 הוא כבר רשם בכורה במדי פאלמייראס והרשים מאוד את צוות האימון. כבר עתה יש לו ברומה 23 משחקים בקבוצה הבוגרת, שבהם כבש ארבעה שערים ובישל עוד שלושה. הוא מכונה "מסיניו", בגלל הסגנון המלהיב, רגל שמאל קטלנית וזריזות מסחררת.

המאמן אבל פריירה נתן לו הזדמנות בקופה ליברטדורס מול ליברפול, הילד הרשים, ומאז פתח בשבעה מתוך 11 משחקים של פלמייראס, ושכנע את צ'לסי שכדאי להשקיע. "תאמינו לי, הילד הזה שונה", אמר המאמן, "אסטבו הוא משהו שמעולם לא ראיתי בקריירת האימון שלי".

ואולי צ'לסי מיהרה כי בשנה שעברה היא פספסה את החתמת אנדריק, אחרי שהיססה וראתה בסוף את ריאל מדריד מחתימה אותו ואת אנדריק הופך ללהיט מבטיח. "ההחתמה של אנדריק הייתה שיעור עבור צ'לסי", נכתב בברזיל, "היא הייתה ראשונה במירוץ אחריו, לא הסכימה על מחיר, וכאשר ריאל נכנסה למירוץ היא שילמה מה שפלמייראס ביקשה". כעת צ'לסי לקחה הימור, שיוכל עוד להשתלם, והסוכן של הילד אנדרה קרי כבר מברך: "ברכות לצ'לסי, ברכות לוויליאן אסטבן, וברכות לפלמייראס שעשתה את המכירה הגדולה אי פעם מדרום אמריקה לאירופה".

עוד באותו נושא: צ'לסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי