אלן הנסן, אגדת עבר של ליברפול, שוחרר מבית החולים

play
סונס, דלגליש והנסן חוגגים זכייה בגביע אירופה | GettyImages, Allsport
צפו: גריזמן החמיץ ושער של צ'אבי סימונס נפסל בתיקו בין צרפת להולנד 03:43

במהלך החודש האחרון פרסם המועדון האנגלי הודעה על שחקן העבר בן ה-68 של נבחרת סקוטלנד וליברפול שהוא "חולה מאוד". כעת שוחרר להמשך טיפול בביתו: "המשפחה מודה לכולם על התמיכה והאהבה"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

כשבועיים לאחר שהובלה לבית החולים ואושפז במצב קשה, אלן הנסן, אגדת העבר של ליברפול ונבחרת סקוטלנד, שוחרר מבית החולים ובאנגליה דווח כי מצבו יציב.

בהודעה שפרסמה ליברפול נכתב: "אלן שוחרר היום מבית החולים להמשך טיפול בביתו. אלן, ג'נט, אדם, לוסי וכל המשפחה רוצים להודות לכולם על התמיכה והאהבה. זה היה מדהים ועזר מאוד".

השחקן גם זכה לתמיכה מדמויות מוכרות בעברו: "כל מחשבותינו כשחקני עבר של ליברפול, נמצאות עם אלן הנסן ומשפחתו", לדברי ג'ון אולדרידג', שותפו של הנסן בעבר בליברפול, "בואו נייחל שהוא מסוגל להתגבר על מצבו. YNWA".

במהלך אשפוזו זכה הנסן לתמיכה מדמויות מוכרות בעברו: "כל מחשבותינו כשחקני עבר של ליברפול, נמצאות עם אלן הנסן ומשפחתו", לדברי ג'ון אולדרידג', שותפו של הנסן בעבר בליברפול, "בואו נייחל שהוא מסוגל להתגבר על מצבו. YNWA".

להנסן, שתואר על ידי רבים כאחד הבלמים הטובים בדורו, יש 620 הופעות בליברפול, במסגרתן הניף בין היתר שלוש פעמים את גביע אירופה לאלופות, שמונה אליפויות אנגליה, שני גביעי אנגליה ושלוש זכיות בגביע הפוטבול ליג. לשחקן העבר גם הופעה במונדיאל 1982 בספרד עם נבחרתו.

אלן הנסן שחקן עבר של ליברפול
שוחרר להמשך טיפול בביתו. אלן הנסן | אימג'בנק GettyImages, Warren Little

כוכב העבר בן ה-68 של המרסיסייד, פרש ב-1991 ממשחק פעיל והתחיל קריירה חדשה בתור פרשן ספורט ב-BBC, קריירה אותה סיים בשנת 2014.

עוד באותו נושא: ליברפול', נבחרת סקוטלנד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי