Sport1 Banner

ונצואלה ומקסיקו בקרב על הפסגה, מאמן אקוודור בסכנת פיטורים

play
מאמן נבחרת אקוודור פליקס סאנצ'ס | רויטרס
צפו: כוכב אקוודור הורחק אחרי עבירה אלימה, ונצואלה הפכה וניצחה 1:2 02:03

שתי המנצחות מהמחזור הראשון בבית ב' מקוות להעפיל לרבע גמר הקופה אמריקה. סאנצ'ס עשוי לסיים את דרכו אם אקוודור לא תעפיל, ג'מייקה תחפש נגדה שער ראשון בהיסטוריה

(גודל טקסט)

שלב הבתים בקופה אמריקה יימשך הלילה (בין רביעי לחמישי) עם שני משחקים בבית ב', שם ונצואלה ומקסיקו יתחרו ראש בראש על המקום הראשון, בעוד שאקוודור וג'מייקה ינסו להתאושש מההפסדים במחזור הפתיחה.

ונצואלה – אקוודור (4:00, ספורט2)

אחרי שרשמה לראשונה בתולדותיה ניצחון במשחק שבו פיגרה במסגרת הקופה אמריקה, ונצואלה תנסה להוסיף לפתיחה המוצלחת שלה ניצחון שני ברציפות, דבר שעשתה רק פעם אחת בעבר – ב-2016, גם כן בארצות הברית. מקסיקו, מנגד, תקווה להסתדר ללא הקפטן והכוכב שלה, אדסון אלברס שנפצע במשחק הניצחון 0:1 על ג'מייקה וצפוי להחמיץ את שארית הטורניר. ה"טרי" מעולם לא הפסידה לוונצואלה בקופה אמריקה, אך לטורניר הזה היא הגיעה עם סגל מלא בשחקנים חסרי ניסיון במעמד, אחרי שהמאמן חיימה לוסאנו השאיר בבית את הירווינג לוסאנו וראול חימנס, בין היתר. המנצחת במפגש הזה צפויה להבטיח גם העפלה לרבע הגמר וגם את פסגת בית ב', ככל הנראה.

שחקן נבחרת ונצואלה אדוארדו בז'ו
אחרי שכבש במחזור הראשון, אדוארדו בז'ו מקווה לקחת את ונצואלה לרבע הגמר | אימג'בנק GettyImages, Thearon W. Henderson

אקוודור – ג'מייקה (1:00, ספורט2)

לפי דיווחים, למאמן פליקס סאנצ'ס הוצב אולטימטום ואם אקוודור לא תעבור את שלב הבתים בקופה אמריקה, הספרדי יפוטר. סאנצ'ס שחתום עד אחרי גביע העולם ב-2026, טען לקראת המשחק הלילה כי "מתייחסים לנבחרת הזו בצורה לא הוגנת", ויודע ש"מדובר בגמר" לאור העובדה שכל דבר מלבד ניצחון צפוי לקרב את נבחרתו להדחה באופן משמעותי. הבעיה הגדולה מבחינתו היא החיסרון של אנר ולנסיה, מלך שערי נבחרת אקוודור בכל הזמנים, שהורחק במשחק ההפסד 2:1 בידי ונצואלה. בצד השני, ל"רגאיי בויז" יש חלום הרבה יותר צנוע: להבקיע שער ראשון בהיסטוריה של נבחרת ג'מייקה בקופה אמריקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי