ביקורת על סקאלוני: "סיכן את מסי, יש להסיק מסקנות"

play
הפציעה לגמרי מאחוריו? מסי | רויטרס
צפו: מסי החמיץ פנדל, ארגנטינה ברבע הגמר אחרי דרמת ענק מול אקוודור 04:46

הכוכב פתח והשלים 90 דקות ב"בתנאים רעים", דיבו שוב הציל ("השוער הטוב בעולם") ובארגנטינה יודעים: "אסור לשחק כל כך גרוע שוב"

(גודל טקסט)

זה היה קשה, זה היה מורט עצבים, אך בסופו של דבר נבחרת ארגנטינה הצליחה להעפיל הלילה (בין חמישי לשישי) לחצי גמר קופה אמריקה, עם 2:4 על אקוודור בתום דו-קרב פנדלים. דיבו מרטינס שוב היה הגיבור הגדול כשהציל שתי בעיטות מהנקודה הלבנה, ובכך השכיח את ההחמצה של ליאונל מסי שבעט ראשון – והדביק פאננקה למשקוף.

"אין מילים כדי לתאר את השוער הזה", נכתב על אמיליאנו מרטינס בתקשורת הארגנטינאית, שם קיבל ציון 10. "הוא השוער הטוב בעולם. חיה. חייזר בדו-קרב פנדלים". אלכסיס מקאליסטר שבישל את שער היתרון של ליסנדרו מרטינס קיבל 7, ומלבדם – אף אחד לא זכה לציון גבוה יותר מ-6. זה גם היה הציון של מסי, עליו נכתב: "היה ברור שהוא לא בכשירות מלאה. החברים שלו לקבוצה הצילו אותו, וזה מגיע לו".

"היה ברור לגמרי שהאיש שאחראי יותר מכל לניצחון הזה הוא דיבו מרטינס", כתב אנטוניו סרפה ב-TYC. "הוא הגיבור, כמו שהיה הגיבור בגמר המונדיאל. היינו כל כך קרובים להדחה, וזו היתה מכה כואובת. אסור להתעלם מהיכולת הזו, ואסור לחזור על הטעויות הללו. לשחק עם מסי בתנאים הללו זה רע מאוד – עבורו ועבור כולם. אסור להתייחס אל משחק 10, אחד משני השחקנים הגדולים בתולדותינו, כמו יתר בני האנוש. להשאיר אותו 90 דקות על הדשא בתנאים הללו זה לא בריא".

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

ליאו מסי ברבע גמר הקופה אמריקה
צריך היה לרדת לספסל? מסי | אימג'בנק GettyImages, Logan Riely

סרפה הוסיף וכתב: "האם באמת ניתן לקבל את זה שלאוטרו מרטינס ואנסו פרננדס ירדו לספסל, ולא ליאו? האם צריך להריע על כך שאנחל די מריה לא קיבל אפילו שנייה? בסופו של דבר הנבחרת שרדה, אבל היא עשתה את זה ללא ליאו. הוא היה מוגבל מאוד בתנועה שלו – ולא באשמתו. יהיה קשה לראות את ארגנטינה משחקת כל כך גרוע שוב, חובה להסיק מסקנות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי