מייקל אוליסה חתם בבאיירן מינכן, ואן דה בייק בג'ירונה

play
מייקל אוליסה באיירן מינכן | אתר רשמי, האתר הרשמי של באיירן מינכן
רונאלדו בחוץ: צפו בפורטוגל מודחת על ידי צרפת בפנדלים 04:39

הצרפתי עבר בדיקות רפואיות ונרכש מקריסטל פאלאס תמורת 50 מיליון יורו. השדים האדומים ימכרו את הקשר המאכזב ובטוחים ברכישת ההולנדים דה ליכט וזירקזי, מגווייר עשוי לעזוב. מילאן תשפר את ההצעה על אמרסון רויאל, מין-ג'ה ישוב לאיטליה?

(גודל טקסט)

העברות

* מייקל אוליסה, הכוכב הצרפתי בן ה-22 של קריסטל פאלאס, חתם לחמש שנים בבאיירן מינכן. הגרמנים ישלמו לקבוצתו האנגלית כ-50 מיליון יורו דמי העברה עבור השחקן המוכשר שמשחק בעמדות הכנפיים בהתקפה.

* אינטר הודיעה רשמית על צירופו של הקשר הפולני פיוטר ז'לינסקי בן ה-30, שעבר את הבדיקות הרפואיות עוד בפברואר וכעת חתם כשחקן חופשי לארבע שנים אחרי תקופה יפה בנאפולי.

* ז'אן פיליפ קראסו, החלוץ שברק בכר ניסה בזמנו לצרף למכבי חיפה ובסופו של דבר קיבל אותו כשחקן רכש בכוכב האדום בלגרד, נמכר לפריז FC תמורת מיליון יורו וחצי.

* לסטר סיטי ששבה לפרמיירליג, הודיעה על רכישתו של מייקל גולדינג בן ה-18, קשר אחורי שנרכש מצ'לסי עבור 5 מיליון ליש"ט.

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד ומתייס דה ליכט משוכנעים שתושג עסקה להעברתו מבאיירן מינכן. לפי פבריציו רומאנו, הבלם ההולנדי שם את השדים האדומים בעדיפות עליונה, והם מצדם בטוחים שיצליחו לסכם על צירופו. באיירן, על פי הפרסומים, תסכים למכור אותו עבור כ-50 מיליון יורו. לפי הפרסומים הוא יהיה ההולנדי השני שינחת הקיץ במנצ'סטר, אחרי שהושג סיכום עם ג'ושוע זירקזי, קשר הנבחרת שיירכש מבולוניה ב-40 מיליון יורו, גובה סעיף השחרור שלו.

* בזמן שמנצ'סטר יונייטד משוכנעת שדה ליכט יצטרף, ב"מירור" פורסם שטן האח והמנהל הספורטיבי החדש דן אשוורת' פתוחים לאפשרות למכור את הארי מגווייר.

* מגן נבחרת בלגיה, ארתור טאט, כבר עבר בדיקות רפואיות לקראת מעבר לאל איתיחאד הסעודית, אלא שסיבוכים שצצו בשלבים האחרונים של העסקה מסכנים אותה ונראה כי מעברו על סף פיצוץ.

* יוסף עטאל כבר סיכם את תנאיו במארסיי, אבל לפי "לאקיפ" העסקה ככל הנראה לא תצא לפועל. עטאל, כידוע, בעונה שעברה שוחרר מניס ועבר לדמירספור הטורקית בעקבות פוסט אנטישמי אחרי ה-7.10.

* קים מין-ג'ה ישוב לליגה האיטלקית? אינטר מקווה שבאיירן מינכן תסכים להשאיל אותו, כך לטענת "גאזטה". הוא כזכור זכה באליפות עם נאפולי, עבר לבוואריה והתקשה בעונתו הראשונה.

שחקני נבחרת ארגנטינה עם אמיליאנו מרטינס
שחקני נבחרת ארגנטינה עם אמיליאנו מרטינס | רויטרס

* הבלם ז'אן-קלר טודיבו שצפוי לעזוב את ניס, בשיחות עם יובנטוס. לפי "גאזטה", הצרפתים מבקשים עבורו 40 מיליון יורו ואילו הגברת הזקנה מוכנה לשלם 35.

* אמיליאנו מרטינס צפוי להמשיך באסטון וילה גם בעונה הבאה, אבל בינתיים חשף סוכנו ב-ESPN כי הוא כבר היה על סף מעבר למנצ'סטר יונייטד בעונה שעברה ואפילו חתם בשורותיה, אלא שאז אריק טן האח בחר באנדרה אונאנה על חשבונו.

* אלסנדרו בונג'ורנו, בלם טורינו ונבחרת איטליה שלא זכה לעלות מהספסל ביורו, יעבור השבוע בדיקות רפואיות בנאפולי לקראת מעברו מבולוניה אחרי שסיכם את תנאיו. הוא יירכש תמורת 40 מיליון יורו.

* מאטס הומלס הוותיק הוזכר כמועמד מוביל לבולוניה. הוא הפך לשחקן חופשי אחרי שסיים חוזה בבורוסיה דורטמונד ובולוניה תנסה לשכנע אותו להצטרף עם העובדה שעונה תשחק בליגת האלופות.

* דוני ואן דה בייק יחתום בג'ירונה. הקשר ההולנדי שלא הצליח להשתלב באנגליה, יעבור תמורת כ-15 מיליון יורו כולל בונוסים.

* מילאן תשפר את הצעתה על אמרסון רויאל, המגן הימני של טוטנהאם. הרוסונרי יציעו עבורו כ-15 מיליון יורו.

* דייגו יורנטה יעזוב את לידס וישוב לספרד, יחתום בריאל בטיס שתשלם עבורו 3 מיליון יורו. בחצי העונה האחרונה הושאל לרומא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי