"מסי ורונאלדו ישתפו פעולה במיאמי? זה יכול להיות מדהים"

play
מסי, רונאלדו | אתר רשמי, צילום מסך
רונאלדו בחוץ: צפו בפורטוגל מודחת על ידי צרפת בפנדלים 04:39

פדרו מנדש, אקס פורטוגל, התייחס לאפשרות ששני הכדורגלנים האגדיים ישתפו פעולה ב-MLS: "שני הכדורגלנים הטובים בהיסטוריה ישחקו ביחד? חלום שמתגשם"

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו סיים את היורו האחרון בקריירה שלו בצורה מאכזבת למדי. הכוכב הגדול, ש"עושה לביתו" באל נאסר הסעודית בדמדומי הקריירה שלו, לא הצליח לכבוש שער שדה וגם החמיץ פנדל נגד סלובניה. אבל איפה ימשיך רונאלדו את הקריירה שלו בקבוצות? הפורטוגלי לא הצליח אומנם לזכות באליפות עם אל נאסר בעונה החולפת, אבל כבש בלי הפסקה. כעת, יש בפורטוגל כאלו שמפנטזים על שיתוף פעולה של רונאלדו עם.. ליאו מסי, היריב המיתולוגי שלו עוד מהימים שאלו שיחקו בברצלונה וריאל מדריד.

כרגע זה נראה כמו תסריט בדיוני, אבל פדרו מנדש, כוכב נבחרת פורטוגל לשעבר התייחס ברצינות לאפשרות הזו כשאמר: "אם כריסטיאנו רונאלדו יצטרף לאינטר מיאמי, זה יהיה מדהים עבור האוהדים ובלתי יאומן עבור הכדורגל האמריקאי. "זה היה אומר ששני השחקנים הטובים ביותר בהיסטוריה ובעתיד של הכדורגל, רונאלדו ומסי, יסיימו את הקריירה שלהם יחד, וזה יהיה חלום שמתגשם. עם זאת, זה יהיה מאוד קשה".

מסי, רונאלדו
מסי, רונאלדו | אתר רשמי, צילום מסך

אגב, רק לפני מספר ימים רונאלדו אמר ש"הליגה הסעודית יותר טובה מה-MLS. פתחתי את הדרך לליגה הסעודית, ועכשיו כל השחקנים מגיעים לכאן. תוך שנה, יותר ויותר שחקנים טופ יגיעו לערב הסעודית. תוך שנה, הליגה הסעודית תעקוף את הליגה הטורקית וההולנדית".

על פי ההצהרות של רונאלדו, נראה שהוא מתכוון לסיים את הקריירה שלו בסעודיה, אבל מי יודע. מיאמי כבר הצליחה להפתיע עם החתמות מרשימות כשצירפה למסי את לואיס סוארס, סרג'יו בוסקטס וג'ורדי אלבה. האם רונאלדו יהיה הבא בתור?

עוד באותו נושא: כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי