ארגנטינה מחכה למסי: "מרגיש טוב ולא סובל מכאבים"

play
עושה רושם שהוא התאושש בזמן. ליאו מסי באימון | GettyImages, CHARLY TRIBALLEAU/AFP
צפו: מסי בישל והפך לשיאן, ארגנטינה החלה את הקופה אמריקה עם ניצחון 03:38

סקאלוני אישר שהכוכב יפתח בחצי גמר הקופה מול קנדה, גם די מריה צפוי לקבל צ'אנס: "אולי לא נצליח להתמודד איתם פיזית". המאמן היריב מקווה ללמוד לקח לעומת ההפסד 2:0 בשלב הבתים: "נצטרך לשלוט במסי טוב יותר"

(גודל טקסט)

אחרי שהחמיץ את המחזור השלישי בשלב הבתים בגלל פציעה ובעט פנדל למשקוף במשחק החזרה מול אקוודור ברבע הגמר, ליאונל מסי ימשיך בהרכב נבחרת ארגנטינה גם בחצי הגמר מול קנדה (בין שלישי לרביעי, 3:00, ספורט1). "ליאו מרגיש טוב, הוא עשה אימון מוצלח בלי שום כאבים", אמר ליונל סקאלוני.

הצוות המקצועי, שיודע כי היכולת במשחק האחרון לא תספיק לשמירה על התואר, מתכנן שינויים ב-11 – ואחד מהם ככל הנראה יהיה החזרתו של האיש למשחקי הכרעה – אנחל די מריה. "זו אפשרות", הודה סקאלוני. "כרגע כולנו רגועים, נקבל החלטה אחר הצהריים". בקישור מתחרים אנסו פרננדס ולאנדרו פארדס על המקום לצד רודריגו דה פול ואלכסיס מקאליסטר, שניים שיפתחו בוודאות. אל חוד ההתקפה עשוי לחזור חוליאן אלברס, במקומו של מלך שערי הקופה אמריקה לאוטרו מרטינס.

כשנשאל האם זה יתרון לפגוש נבחרת שכבר פגש בשלב הבתים (0:2 לארגנטינה), אמר המאמן: "אי אפשר לדעת. קנדה נבחרת טובה, פיזית, קומפקטית. יכול להיות שלא נצליח להתמודד איתם מבחינה פיזית, אבל עם כלי הנשק שיש לנו ננסה להכריע את המשחק".

אנחל די מריה, נבחרת ארגנטינה
נראה שהתנאים לא יאפשרו קאמבק. די מריה | אימג'בנק GettyImages, Omar Vega

קנדה, מנגד, חולמת להדהים את עולם הכדורגל. המאמן ג'סי מארש יודע שכדי לעשות זאת, הנבחרת שלו תצטרך "לשלוט טוב יותר בליאו מסי", כפי שאמר במסיבת העיתונאים אחרי הניצחון על ונצואלה בפנדלים ברבע הגמר.

"במפגש הראשון נתנו לו יותר מדי חופש. זה יהיה חשוב מאוד", הדגיש מארש את המפתח לחצי הגמר. עוד הדגיש המאמן הקנדי: "לא נגביל את עצמנו להגנה בלבד. נשחק איך שאנחנו רוצים ונראה אם אנחנו מסוגלים להחזיק את זה. עבורנו זאת הזדמנות נהדרת. נגד ארגנטינה נצטרך לשחק הכי טוב שעשינו אי פעם, וגם זה עלול לא להספיק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי