"המוטיבציה העיקרית של רונאלדו – לשחק עם בנו"

play
בעוד כמה שנים על אותו מגרש? כריסטיאנו וכריסטיאנו ג'וניור | GettyImages, Yasser Bakhsh
רונאלדו בחוץ: צפו בפורטוגל מודחת על ידי צרפת בפנדלים 04:39

אדריאן מוטו, שביקר את הפורטוגלי בסעודיה, טוען: "זה מה שמחזיק את כריסטיאנו, ובאל נאסר זה אפשרי". בנו בן ה-14 משחק בקבוצת הנערים

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו חווה יורו מאכזב במיוחד וסיים טורניר גדול ללא אף שער – לראשונה בקריירה המפוארת שלו. למרות זאת, CR7 מסרב כמובן לתלות את הנעליים, ויכול להיות שאחת הסיבות לכך דומה לזו של לברון ג'יימס ב-NBA: הרצון לשתף פעולה עם בנו.

כוכב העבר הרומני אדריאן מוטו, שביקר את רונאלדו בערב הסעודית, חשף ואמר: "המוטיבציה האמיתית של כריסטיאנו כרגע היא לשחק לפחות משחק אחד עם בנו, כריסטיאנו ג'וניור. זה מה שמחזיק אותו. עם אל נאסר זה אפשרי, ואני לא בטוח שזה יהיה אפשרי בקבוצה אחרת. בריאל מדריד זה יהיה קשה יותר. לשחק עונה אחת עם הבן שלו? לדעתי זה לא בלתי אפשרי".

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור בן ה-14 משחק במחלקת הנערים של אל-נאסר. כריסטיאנו אמר בעבר כי בנו אמר לו, "אבא, תחזיק מעמד עוד כמה שנים, אני רוצה לשחק איתך".

כריסטיאנו רונאלדו עם בנו, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור
בעוד כמה שנים על אותו מגרש? כריסטיאנו וכריסטיאנו ג'וניור | GettyImages, Yasser Bakhsh

כזכור, מוקדם יותר היום העלה פדרו מנדש, אקס נבחרת פורטוגל, את האפשרות שרונאלדו יעבור לארצות הברית כדי לשחק עם ליאונל מסי באינטר מיאמי. "שני הכדורגלנים הטובים בהיסטוריה ישחקו ביחד? חלום שמתגשם", אמר.

עוד באותו נושא: כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי