אלברס יחזור לחוד, גם מסי ודי מריה יפתחו מול קנדה

play
ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה עם רודריגו דה פול ואנחל די מריה | רויטרס
צפו: מסי בישל והפך לשיאן, ארגנטינה החלה את הקופה אמריקה עם ניצחון 03:38

ארגנטינה רוצה להעפיל לגמר הקופה אמריקה בפעם השנייה ברציפות ולהגן על תוארה, אבל קודם כל תצטרך להכניע בפעם בשנית את הנבחרת של מארש (רביעי, 03:00, ספורט1). לאוטרו מרטינס יירד לספסל, סקאלוני מתלבט בנוגע לשלישיית הקישור

(גודל טקסט)

שעות ספורות אחרי חצי הגמר הראשון ביורו 2024, בניו יורק יעלו לכר הדשא נבחרות ארגנטינה וקנדה למפגש השני ביניהן בקופה אמריקה 2024 – הפעם הראשונה הייתה במשחק הפתיחה, הלילה (רביעי, 03:00, ספורט1) זה יקרה במעמד ארבע האחרונות בטורניר.

במשחק הפתיחה ב-21.6, חוליאן אלברס ולאוטרו מרטינס העניקו לארגטינה 0:2 על קנדה, במשחק בו מסי הפך לשיאן ההופעות הבלעדי של הטורניר היבשתי. גם הלילה יעלה מסי ב-11 של לאיונל סקאלוני וינסה להוביל את נבחרתו צעד נוסף אל עבר שמירה על התואר – אלופת העולם עד כה גברה גם על צ'ילה ופרו בשלב הבתים וברבע הגמר חלפה על פני אקוודור בתום דו קרב פנדלים, אחרי שספגה בתוספת הזמן את השוויון. קנדה, מנגד, אחרי ה-2:0 לאלביסלסטה במחזור הפתיחה גברה 0:1 על פרו, נפרדה בתיקו ללא שערים מצ'ילה והדיחה את ונצואלה ברבע הגמר, גם כן לאחר בעיטות פנדלים.

שחקני נבחרת ארגנטינה חוליאן אלברס, ליאונל מסי חוגגים
שחקני נבחרת ארגנטינה חוליאן אלברס, ליאונל מסי חוגגים | אימג'בנק GettyImages, Hector Vivas

סקאלוני אישר כבר אתמול במסיבת העיתונאים כי מסי יעלה ב-11 לאור העובדה שהוא "מרגיש טוב ועשה אימון מוצלח בלי שום כאבים", כך שהפציעה מאחוריו, והוא ימשיך בחלק הקדמי לצד אנחל די מריה שיעלה בכנף וחוליאן אלברס שיתפוס את המקום בחוד על חשבון לאוטרו מרטינס – כפי שעשה סקאלוני במפגש הקודם עם החבורה של ג'סי מארש. השאלה היחידה שנותרה פתוחה בכל הנוגע להרכב של סקאלוני היא אם בקישור אנסו פרננדס יהיה זה שיקבל את חולצת ההרכב או שאולי סקאלוני יעדיף את לאנדרו פארדס במרכז המגרש לצד אלכסיס מקאליסטר ורודריגו דה פול.

סקאלוני, אגב, נשאל על יורו 2024 ואמר: "קודם כל אני מאוד שמח לראות את מה שחבר שלי לואיס דה לה פואנטה עושה ומאמין שבארגנטינה הרוב מעודדים את נבחרת ספרד. אשמח מאוד שנבחרת אירופאית תתמודד בקופה אמריקה בעתיד ותרגיש איך זה לשחק כאן, וגם ההיפך – שיזמינו ליורו נבחרות מאמריקה".

מן העבר השני, מארש כבר הצהיר שנבחרתו תצטרך "לשלוט טוב יותר במסי" אם היא רוצה להדהים את אלופת העולם וזוכת טורניר הקופה אמריקה האחרון. מעבר לעבודת ההגנה מול מסי, תצטרך קנדה לנסות להבקיע – היא מצאה את הרשת רק פעמיים לאורך התחרות, זאת למרות שבהתקפה שלה נמצאים ג'ונתן דיויד, קייל לארן וגם אלפונסו דייויס שהחמיצו מספר הזדמנויות קורצות. השלושה יעלו בהרכב גם הלילה, בידיעה שאסור להם להחמיץ שום הזדמנות מול שערו של אמיליאנו מרטינס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי