מילסון ירד מהפרק: א.א.ק אתונה סיכמה עם שחקן מהליגה הבלגית

play
מלפפון לוהט. מילסון | מאור אלקסלסי
תקציר משחק הכנה (מתוקן): מכבי תל אביב – רוך חוז'וב 0:5 02:01

היוונים שהביעו עניין בשחקן מכבי תל אביב, החליטו להתקדם עם אבובקארי קויטה. ישלמו לסנט טרוידן הבלגית כ-4 מיליון יורו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

סיכוי נמוך מאוד שא.א.ק אתונה תמשיך בניסיונות שלה לרכוש את מילסון ממכבי תל אביב. הסיבה: סגנית אלופת יוון סיכמה עם שחקן אחר באותה עמדה. ייתכן שזו הסיבה לכך שמילסון שינה כיוון וביקש לחזור לאימוני האלופה אחרי שהחרים אותם.

על פי עיתונאי הספורט הבכיר סשה טאבוליירי, שמתמחה בכדורגל הבלגי, אבובקארי קויטה יגיע ליוון בסוף השבוע ויחתום בא.א.ק. קויטה משחק ככנף בצד שמאל, בדיוק העמדה המיטבית של מילסון.

האנגולי של מכבי תל אביב קושר במעבר לא.א.ק אתונה לא פעם בשבועות האחרונים, אבל האלופה הישראלית הקשיחה עמדות. לאחרונה התחילו להופיע פרסומים על התעניינות של היוונים בקויטה והם החליטו להתקדם איתו.

לפי טאבוליירי, א.א.ק תרכוש את קויטה מסנט טרוידן תמורת 3.6 מיליון יורו ועוד 400 אלף יורו בבונוסים עתידיים. המועדון הבלגי גם יקבל 10 אחוז ממכירה עתידית של השחקן בן ה-25. קויטה עצמו סיכם על חוזה ל-5 שנים ואם לא יהיו הפתעות, הוא יחתום בסוף השבוע.

אבובקארי קויטה במדי סנט טרוידן
המו"מ היה יותר פשוט. אבובקארי קויטה | אימג'בנק GettyImages, Isosport/MB Media

במכבי תל אביב כבר מכינים את הקרקע לקראת חזרתו המסתמנת של מילסון. כזכור, שחקן הכנף האנגולי החרים את מחנה האימונים של הצהובים בפולין ולא הופיע אליו כמתוכנן, כשברקע ניסיונות של סוכנו לשדך לו קבוצה אחרת, אבל כעת הוא רוצה לחזור לאימוני הקבוצה. במכבי תל אביב נוטים לקבל את בקשתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי