הנאום המרגש וההפסד של דרייק: מסי חוגג ורומז על עתידו

play
קבלן גמרים. מסי חוגג | אימג'בנק GettyImages, Omar Vega
צפו במסי כובש ובארגנטינה עולה לגמר הקופה 03:36

אחרי שהצליח לרגש את די מריה עד דמעות ושם ללעג את ההימור של דרייק על 300 אלף דולר, הפרעוש אמוציונלי ורומז על פרישה: "אלו הקרבות האחרונים שלנו, צריך ליהנות מזה כל עוד זה נמשך"

(גודל טקסט)

גם בגיל 37, גם אחרי שכבר הצעיד את ארגנטינה לכל הישג אפשרי, ליאו מסי ממשיך לרגש ולהלהיב. אומנם השער שכבש הלילה (בין שלישי לרביעי) בניצחון 0:2 על קנדה בחצי גמר הקופה אמריקה לא היה יפה או מתוחכם במיוחד, אבל היכולת הטובה שהציג לוותה במנהיגות המרשימה שהוא יודע לספק בכל פעם שהוא לובש את המדים הלאומיים, במיוחד בשנים האחרונות.

הצצה לאותה מנהיגות ייחודית נתן אנחל די מריה, שסיפר בסיום המשחק כי הנאום שנשא הפרעוש לפני המשחק הביא אותו לידי דמעות.

"אני חושב שאני יכול לעזוב את הנבחרת בראש מורם, ולצאת מהדלת הראשית. נתתי הכל לנבחרת הזאת. אני נותן את החיים שלי למען החולצה. היו שנים שזה לא היה תורי לבלוט, אבל בשנים האחרונות משהו השתחרר. אני אסיר תודה לכל מי שתמך בי. למשפחה שלי, ולקבוצה שנתנה לי הכל. היום לפני המשחק, מסי כינס את כולם ואמר שאנחנו צריכים לנצח ולעשות את זה עבורי. זה מילא אותי בגאווה", אמר די מריה, ושוב נחנק מדמעות – כשהוא מודיע סופית ורשמית שהגמר יהיה משחקו האחרון במדי הנבחרת. "להגיע לכל ההישגים הללו עם הנבחרת בשנים האחרונות זו הגאווה הכי גדולה בקריירה שלי. אני מאושר".

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה
קבלן גמרים. מסי חוגג | אימג'בנק GettyImages, Omar Vega

די מריה, בן דורו של מסי וחבר קרוב שלו, עשוי לסמן את הדרך לאחרים. הדור המוצלח שגדל והבשיל לצידו בשנים האחרונות, בהנהגת מסי, מבין שאלו משחקיו האחרונים בנבחרת, ואפילו מסי רומז על פרישה בתום הטורניר.

"מה שהנבחרת הזו עושה פשוט מדהים אותי", אמר הפרעוש. "הגענו להישגים אדירים בשנים האחרונות. אני יודע שאלו הקרבות האחרונים שלנו, ושל שחקנים כמו אנחל, כמו ניקולאס אוטאמנדי. אנחנו לקראת סיום, ורוצים ליהנות מזה כל עוד זה נמשך".

מסי מבין שההעפלה לגמר רחוקה מלהיות מובנת מאליה. "זה היה טורניר קשה, אולי יותר קשה מאי פעם. התנאים רעים מאוד. המגרשים לא טובים, החום מכביד, קשה מאוד לשחק מול נבחרות קשוחות כמו שיש כאן. אנחנו צריכים לחגוג את העובדה שאנחנו שוב בגמר. זה הגמר הרביעי ברציפות שלנו, והמסע היה ארוך וקשה. עכשיו אנחנו רוצים ליהנות מההישגים שלנו, ומתפללים שבגמר נשיג את הגביע האחרון".

מי שהפסיד תרתי משמע, היה דרייק. הראפר הקנדי, שידוע כחובב ספורט מושבע, הימר על ניצחון של קנדה ואפילו שילם על ההימור 300 אלף דולר. בסופו של דבר הוא יצא מופסד, והמשיך את "קללת דרייק" המפורסמת, עם עוד הימור לא מוצלח מני רבים.

"מסי גרם לדרייק לשלם, תרתי משמע", חגגו בארגנטינה.

עוד באותו נושא: ליאו מסי, נבחרת ארגנטינה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי