צ'לסי הצטרפה למירוץ אחר אולמו, מוראטה בדרך למילאן

play
היסטוריה ספרדית. דני אולמו | GettyImages
עם שער אדיר ומהפך: ספרד בגמר היורו אחרי 1:2 על צרפת 04:34

באנגליה מעריכים שסעיף השחרור של כוכב נבחרת ספרד יופעל בקרוב. חלוץ אתלטיקו מדריד על סף סגירה ברוסונרי, קולו מואני הוזכר כמועמד להחליפו, ספינאצולה ורפא מרין חתמו בנאפולי

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

העברות

* עכשיו זה רשמי: אנזו לה פה, קשרה של ראן, חתם בשורות רומא תמורת 23 מיליון יורו.

* לאחר שסיים את דרכו ברומא והפך שחקן חופשי, לאונרדו ספינאצולה חתם בנאפולי.

* נאפולי גם צירפה את הבלם הספרדי רפא מרין מריאל מדריד תמורת 12 מיליון יורו.

* לסטר סיטי, העולה החדשה לפרמיירליג, רכשה ב-14 מיליון יורו מאטאלנטה את קיילב אוקולי, הבלם הניגרי-איטלקי ששיחק כמושאל בפרוזינונה.

* קופנהאגן רכשה ממכלן ב-4 מיליון יורו את מונשה גרנאגה, בלם נבחרת זימבבואה שחתם על חוזה לארבע שנים.

* רובי קין כבר לא יאמן את נבחרת אירלנד, שמינתה היום באופן רשמי למאמנה את האיסלנדי היימיר האלגרימסון.

* פיליפה קוטיניו, הברזילאי שכיכב בעבר בברצלונה וליברפול ושיחק בקטאר בעונה החולפת, הושאל לעונה לוואשקו דה גאמה.

שמועות

*בספרד מדווחים: פריז סן ז'רמן רצתה לשבור את שיא ההעברות והציעה לברצלונה 250 מיליון יורו עבור לאמין ימאל, אלא שהקטלאנים, שעבר מכרו בעבר את ניימאר לפריז תמורת 222 מיליון יורו, סירבו בתוקף.

* לפי "מירור", סעיף השחרור של דני אולמו בר.ב. לייפציג (50 מיליון ליש"ט) יופעל עד פקיעת הדדליין שלו ביום שני הבא. לא מעט קבוצות מחזרות אחר כוכב נבחרת ספרד, ביניהן גם צ'לסי.

* יובנטוס נחושה להחתים את ג'יידון סאנצ'ו. מנצ'סטר יונייטד דורשת 50 מיליון יורו – סכום שבורוסיה דורטמונד שלוטשת עיניים לא תוכל לעמוד בו.

* לפי "גאזטה דלו ספורט", זלאטן איברהימוביץ' מגביר את הלחץ על אלברו מוראטה, שצפוי להצטרף בקרוב למילאן. מי שהוזכר כמועמד להחליפו באתלטיקו מדריד הוא רנדל קולו מואני, אולם זה לא שש לעזוב את פריז סן ז'רמן.

* אלסנדרו בונג'ורנו, בלם נבחרת איטליה וטורינו, יגיע בחמישי לעבור בדיקות רפואיות בנאפולי, שסגרה את עסקת רכישתו תמורת 38 מיליון יורו. הבלם בן ה-25 יחתום על חוזה לשלוש שנים, עם סעיף שחרור בגובה 70 מיליון יורו.

* סרו גיראסי נחת בדורטמונד כדי לעבור בדיקות רפואיות במהלך היום ולחתום רשמית בקבוצה. שטוטגרט תקבל עבור החלוץ הגינאי בן ה-28 כ-17.5 מיליון יורו.

* ריאן שרקי סיכם בעל פה בדורטמונד לקראת מעבר אפשרי, אבל הגרמנים כנראה יצטרכו למכור לפני שיוכלו לבצע רכישה נוספת והמשא ומתן עם ליון לא התקדם.

* כריס פוריך, קשר שטוטגרט בן ה-26 שהסתפק ב-18 דקות בלבד במדי גרמניה ביורו הביתי, יכול לעבור תמורת סכום די נמוך עד 19 ביולי. לפי העיתונאי פלוריאן פלטנברג, קבוצות גרמניות יכולות לרכוש אותו בשבוע וחצי שנותרו תמורת 20 מיליון יורו, ואילו לקבוצות מאנגליה ואיטליה הסכום עומד על 23-25 מיליון. עד כה אין הצעות רשמיות.

* ז'ואאו פלהיניה, קשר נבחרת פורטוגל ופולהאם, ינחת השבוע במינכן כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים סוף כל סוף את המעבר המדובר לבאיירן תמורת כ-40 מיליון יורו.

שחקן נבחרת ספרד אלברו מוראטה
שחקן נבחרת ספרד אלברו מוראטה | רויטרס

* באנגליה מדווחים על התקדמות משמעותית בעסקת מתייס דה ליכט, אותו מנצ'סטר יונייטד צפויה לרכוש ב-43 מיליון ליש"ט מבאיירן מינכן, בתקווה שהאיחוד עם אריק טן האח יסייע לו לפרוח מחדש.

* עוד לפי מרטין הארדי מ"הטיימס": מנצ'סטר יונייטד צפויה להגיש הצעה שלישית לאברטון על הבלם ג'ארד ברנתווייט, אחרי ששתי הצעות קודמות כבר נדחו.

* ב"סבאח" הטורקי טוענים כי השדים האדומים מעוניינים בבאריש יילמאז, חלוץ נבחרת טורקיה שהרשים ביורו ושייך לגלאטסראיי.

עוד באותו נושא: נאפולי, סרו גיראסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי