כשמסי מתקשר ב-5:45 בבוקר: הקמע של נבחרת ארגנטינה

play
שחקן הטורניר הוסיף כוכב שלישי לסמל. מסי | GettyImages
צפו במסי כובש ובארגנטינה עולה לגמר הקופה 03:36

לגמר זה כבר הביא אותה: איש המשק של האלביסלסטה סיפר מאיפה היא מקווה לשאוב קצת מזל שיסייע לה לזכות בקופה אמריקה פעם נוספת

(גודל טקסט)

ביום ראשון (3:00, שידור ישיר בספורט2) תנסה נבחרת ארגנטינה להשיג ניצחון בגמר הקופה אמריקה ולהשלים זכייה בטורניר גדול שלישי ברציפות. ומי יודע, אולי יהיה זה גם משחקו האחרון של ליאו מסי במדים הלאומיים. אבל בעוד שמאמנו ליונל סקאלוני וחבריו לנבחרת בונים על כישוריו של הפנומן, אחד מאנשי הצוות הארגנטינאים תולה את תקוות הזכייה גם בקמע מיוחד.

איש המשק של האלביסלסטה, מריו די סטפנו, סיפר השבוע על הקמע בשידור לערוץ הדיגיטל של ההתאחדות הארגנטינית: מדובר במכנסיים שלבש מסי בגמר המונדיאל האחרון, בו הניפו התכולים-לבנים את הגביע. "ליאו התקשר אליי ב-5:45 לפנות בוקר, הלכתי לחדר שלו, הוא לבש את מכנסי המשחק וחולצת פנאי שהייתה כולה מלוכלכת, כי באנו מהאוטובוס הפתוח אחרי שעשינו את סיור האליפות במרכז דוחא. הוא אמר לי 'תביא לי חולצה ומכנסיים קצרים, שאני אוכל להוריד את כל זה'. הוא נתן לי את הכל לכביסה ואמרתי לו 'לא, את זה אני לא מכבס. זה הולך אליי הביתה'. שמרתי על המכנסיים שלו מגמר גביע העולם והבאתי אותם לכאן. אם אלוהים ירצה, זה יעזור לנו. זה נמצא אצלי במזוודה כי הוא צריך לחתום לי עליהם".

ליאונל מסי חוגג עם שחקני נבחרת ארגנטינה
ליאונל מסי חוגג עם שחקני נבחרת ארגנטינה | אימג'בנק GettyImages, Robin Alam/ISI Photos

עד לפני שלוש שנים, מסי עוד חיפש את התואר הראשון והמיוחל כל כך במדים הלאומיים. בעוד מספר ימים, אחרי שהפך לכדורגלן הראשון בהיסטוריה שמוביל את נבחרתו לשבעה גמרים בטורנירים גדולים, הוא מקווה להניף את גביע הקופה אמריקה בפעם השנייה בקריירה. קצת מזל, בטוח לא יזיק לו.

עוד באותו נושא: ליאו מסי, נבחרת ארגנטינה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי