אימובילה סיכם בבשיקטאש, סאנצ'ו שב לאימוני יונייטד

החלוץ בן ה-34 עוזב את לאציו. שחקן הכנף ערך שיחה חיובית עם טן האח. צ'לסי רכשה את רנאטו וייגה מבאזל, אינזאגי האריך חוזה באינטר, באיירן ופ.ס.ז' נאבקות על היהלום של ראן

(גודל טקסט)

העברות

* צ'לסי החתימה לשבע שנים את רנאטו וייגה, שחקן הגנה פורטוגלי ששיחק אשתקד בבאזל. סכום ההעברה המדווח – 14 מיליון יורו.

* המאמן המצליח סימונה אינזאגי האריך את חוזהו באינטר וחתם עד 2026.

* שנתיים לאחר שרכשה אותו מאנדרלכט, מנצ'סטר סיטי מכרה את סרחיו גומס לריאל סוסיאדד תמורת 10 מיליון יורו. שחקן הכנף חתם עד 2030.

* מוסא ג'נפו, אחד המועמדים להצטרף למכבי תל אביב, עבר בהשאלה מסטנדרד ליאז' לאנטליאספור. שחקן הכנף ממאלי שהוזכר כמחליף פוטנציאלי למילסון אך לא הצליח להגיע להסכמות עם הצהובים, מצטרף עם אופציית רכישה לטורקים בתום העונה.

* ג'וני אוואנס האריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד ויישאר לעונה נוספת.

שמועות

* נפל דבר בכדורגל האיטלקי: אחרי שמונה שנים ו-169 שערים, צ'ירו אימובילה שעזב את לאציו סיכם את תנאיו בבשיקטאש. החלוץ בן ה-34 כבר נחת בטורקיה ואמור לחתום מחר באופן רשמי.

* ג'יידון סאנצ'ו שב לאימוני מנצ'סטר יונייטד. לפי פבריציו רומאנו, שחקן הכנף שחזר מהשאלה בבורוסיה דורטמונד ערך פגישה חיובית עם אריק טן האח והשניים ליבנו את העניינים, מה שסולל את דרכו לסגל השדים האדומים בעונה הבאה.

* לפי דיווחים, באיירן מינכן הגישה לראן הצעה של 35 מיליון יורו על הקשר בן ה-19 דזירה דואה – ונדחתה. גם פריז סן ז'רמן נכנס לתמונה.

* קשר נבחרת הולנד ג'ושוע זירקזי אמור לנחות היום באנגליה ולהשלים את מעברו למנצ'סטר יונייטד, שתפעיל את סעיף השחרור בחוזהו בבולוניה ותשלם עבורו 42 מיליון יורו. הוא יחתום לחמש שנים. באיירן מינכן, קבוצתו הקודמת של זירקזי, תקבל מחצית מסכום ההעברה – 21 מיליון יורו.

* ברצלונה סמוכה ובטוחה שתשלים את עסקת ניקו וויליאמס. האנזי פליק נתן אתמול אור ירוק לעסקה, ובקבוצה מתכוונים להאיץ את המגעים עם בילבאו מיד אחרי היורו. על פי "ספורט" הקטלאני, בקבוצה כלל לא חוששים מהצעות גבוהות על וויליאמס מכיוון הפרמיירליג, משום שקיבלה מהשחקן הבטחה בעל פה שיסכים לעבור רק לשורותיה.

* לפי "קוריירה דלו ספורט", פריז סן ז'רמן מוכנה לשלם לנאפולי 200 מיליון יורו עבור שני כוכביה, ויקטור אוסימן וחביצ'ה קברצחליה. סוכנו של הגאורגי התראיין והבהיר שעתידו תלוי בנאפולי ושאם יוצע לו חוזה חדש ומשודרג, יסכים לחתום על הארכה.

* לטענת "לאקיפ", באיירן מינכן מוכנה לשחרר את קינגסלי קומאן אם יגיעו הצעות בין 50 ל-60 מיליון יורו.

* מוסא דיאבי שחגג בתחילת השבוע את יום הולדתו ה-25, סיכם באל איתיחאד הסעודית ורוצה לעבור אליה. נטען כי הסעודים יציעו לאסטון וילה 60 מיליון יורו, סכום שצפוי לסלול את דרכו של שחקן הכנף לקבוצתו של קארים בנזמה.

* אל איתיחאד גם קרובה לרכישת שחקן צרפתי נוסף וזהו חוסם אוואר. לקשר נבחרת אלג'יריה הוצע חוזה לשלוש שנים בגובה 8 מיליון יורו לעונה ולרומא הוצעו 15 מיליון יורו עבורו. הג'אלורוסי דורשים סכום מעט גבוה יותר בשלב זה, אך העסקה בשלבים מתקדמים ועשויה להיסגר בקרוב.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה עם ז'ואאו קאנסלו
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה עם ז'ואאו קאנסלו | אימג'בנק GettyImages, Michael Regan

* פרנסיסקו קונססאו בן ה-21 מעורר עניין בלייפציג. הכוכב הפורטוגלי הצעיר שייך לפורטו שלא תוותר על שירותיו במהרה, הגרמנים עשויים לפתוח במו"מ בקרוב.

* באתר "ספורט" הקטלאני דווח שפפ גווארדיולה לא רוצה שז'ואאו קאנסלו יישאר במנצ'סטר סיטי ויסכים למכור אותו גם תמורת 20 מיליון יורו.

* פנרבחצ'ה מבקשת עבור המגן השמאלי פרדי קאדיולו קרוב ל-30 מיליון יורו, דרישה שגרמה לבורוסיה דורטמונד לותר עליו. הצהובים שחורים מחפשים מחליף לאיאן מאטסן שחזר לצ'לסי וממנה נמכר הקיץ לאסטון וילה.

* ז'ורז' מיקוטאדזה, מלהיטי יורו 2024 בזכות יכולתו ושעריו בנבחרת גאורגיה, על סף מעבר ממץ למונאקו תמורת 25 מיליון יורו כולל בונוסים.

* סביליה סיכמה עם ארסנל על צירופו של אלברט סאמבי לוקונגה, הקשר ששיחק בעונה שעברה בלוטון טאון ולפני כן כמושאל בקריסטל פאלאס. הבלגי בן ה-24 יעבור בהשאלה עם אופציית רכישה תמורת 12 מיליון יורו.

* שחקן נוסף שלא יישאר בארסנל זהו המגן השמאלי נונו טבארס. הפורטוגלי בן ה-24 שהושאל לנוטינגהאם פורסט בעונה החולפת, יושאל ללאציו שתרכוש אותו בסיום העונה כחלק מההסכם תמורת 9 מיליון יורו.

* פדריקו ורה, המגן הימני של אוניון סנטה פה הארגנטינית שמכבי תל אביב ניסתה ללא הצלחה לרכוש בעונה שעברה, עשוי לעבור לבוקה ג'וניורס שבוחנת את האפשרות עקב מכת פציעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי