ביילסה מתפוצץ מזעם: "יש ציד מכשפות, בושה וחרפה"

play
מאמן נבחרת אורוגוואי מרסלו ביילסה | רויטרס
בדרך למפגש עם מסי: קולומביה ניצחה את אורוגוואי 03:20

מאמן אורוגוואי לא נרגע לאחר שהתבשר כי שחקניו יעמדו לדין על הקטטה עם אוהדי קולומביה: "צריך להתנצל בפניהם, כולם היו מגיבים כך"

(גודל טקסט)

השעות חולפות, אך נבחרת אורוגוואי מתקשה להתאושש מההדחה הכואבת והדרמטית בחצי גמר קופה אמריקה, במשחק שייזכר בעיקר בעקבות העימות ביציעים בין האוהדים הקולומביאנים ומספר שחקני נבחרת אורווגואי – שיעמדו לדין על ידי קונמבול.

מרסלו ביילסה התייצב הערב (שישי) למסיבת עיתונאים טעונה במיוחד, ובה טען כי הארגון של הטורניר בארצות הברית היה מתחת לכל ביקורת – ומי שהעז לבקר, התבקש לסתום את הפה. "אמרו לסקאלוני – דיברת פעם אחת, לא כדאי לך לדבר שוב. אותו דבר עם השחקנים. איימו על כולם", טען. "נמאס לי. אני עורך מסיבת עיתונאים כי יש פה אינספור שקרים, אסרו עלינו לדבר על מצב המגרשים. היה פה ציד מכשפות, זו בושה וחרפה".

על התקרית הקשה בסיום חצי הגמר אמר: "השחקנים שלי הגיבו כמו שכל בן אדם היה מגיב, לא היתה להם ברירה. הולכים להעניש את אלה שניסו להגן על אנשים? תקפו את הנשים שלהם, את האמהות, את התינוקות שלהם, והם הולכים להיענש? הם צריכים לקבל התנצלות ואלה שצריכים להיענש הם אותם אנשים שגרמו להם להתנהג ככה".

מוקדם יותר היום אמר ביילסה: "אני משוכנע שהכדורגל נמצא בתהליך של דעיכה. זה נהיה פחות אטרקטיבי, כי מה שהופך אותו למשחק הטוב בעולם כבר לא שם. יש תעדוף של עסקים וכסף, לא מגנים על ההנאה ממה שהקהל צופה. מבחינתי, הכנסת הטכנולוגיה כמו VAR גרמה נזק רב לכדורגל. לספורט הזה יש משהו ייחודי – כאשר הוא הופך להיות צפוי, הוא מאבד את המשיכה שלו. ככל שהזמן עובר, פחות ופחות שחקנים שווים צפייה. המשחק הופך לפחות מהנה והגידול המלאכותי הזה במספר הצופים נקטע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי