"הפציעה שינתה לי את התכניות": מסי יפרוש אחרי הגמר?

play
ליאונל מסי באימון נבחרת ארגנטינה | GettyImages, JUAN MABROMATA/AFP
צפו במסי כובש ובארגנטינה עולה לגמר הקופה 03:36

קפטן ארגנטינה התייחס שוב לעתידו אחרי הקופה אמריקה, דיבר על די מריה ("הלוואי שיכבוש בעוד גמר") וסימן את ה-X פקטור ("זה לא מזל")

(גודל טקסט)

"ברגעים כאלה אני לא אוהב לחשוב על מה הלאה. אני נהנה מהיום-יום. זה יהיה עד מתי שזה צריך להיות, עד שארגיש שאני לא מסוגל ליותר". ליאו מסי נשאל בכל ריאיון – והוא העניק הרבה כאלה לאחרונה – האם סיום דרכו בנבחרת ארגנטינה מתקרב. מחר (בין ראשון לשני, 3:00, ספורט2) הוא יישא פעם נוספת את סרט הקפטן ויעלה בגמר הקופה אמריקה מול קולומביה להופעתו ה-187 במדים הלאומיים, שעשויה גם להיות האחרונה. רגע לפני, הוא התראיין ל-DSports.

אחרי הניצחון בחצי הגמר רמז מסי שאלה "הקרבות האחרונים", ובריאיון החדש התייחס לפקטור נוסף שעשוי להביא אותו להחלטה שאף אחד בארגנטינה לא רוצה לשמוע. "לקופה אמריקה הגעתי במצב טוב, הפציעה גרמה לי לשנות תכניות", אמר מספר 10 בתכול-לבן, שהחמיץ את מפגש שלב הבתים עם פרו.

בכל אופן, כרגע מה שהכי חשוב זה כמובן הגמר, שלקראתו הבטיח הכוכב בנוגע לכשירותו: "אני ארגיש טוב יותר. נגד קנדה הרגשתי טוב מאוד בפן הפיזי. מול צ'ילה קרתה לי הפציעה במפשעה וכבר לא הרגשתי בנוח, למשחק נגד אקוודור הגעתי על הגבול ועדיין ישב לי בראש שיש לי משהו. במשחק האחרון כבר איבדתי את הפחד".

אנחל די מריה, נבחרת ארגנטינה
אנחל די מריה, נבחרת ארגנטינה | אימג'בנק GettyImages, JUAN MABROMATA/AFP

קולומביה חווה את התקופה הכי טובה בתולדותיה כנבחרת, כזו שמאיימת "להפיל" גם את אלופת העולם ואלופת הקופה אמריקה המכהנת, שמן הסתם לא רוצה לאבד תואר. מסי ביקש להרגיע: "בואו נהנה מהרגע הזה. אנחנו הארגנטינאים תמיד רוצים עוד, תמיד רוצים לנצח – ולפעמים הכל נקבע לפי זה. מה שהנבחרת הזאת עשתה הוא לא דבר קל. מעטות לאורך ההיסטוריה השיגו את זה. האוהדים יודעים את זה ולכן הם חיים את זה כמו שהם חיים. הלוואי שנוכל להמשיך לחיות את החלום הכל כך יפה הזה ולהמשיך לנצח".

חברו הקרוב של מסי, אנחל די מריה, יערוך בגמר הקופה אמריקה את הופעתו האחרונה במדי האלביסלסטה. האיש שהבקיע לרשת ברזיל בגמר קופה אמריקה 2021, חגג מול איטליה בפינליסימה 2022 וכבש גם בגמר המונדיאל האחרון נגד צרפת, יפתח בפעם האחרונה בהרכב ומסי מייחל למה שכל העם הארגנטינאי מפנטז עליו: "מי יודע, אולי הוא יבקיע עוד שער בגמר כמו שהוא עשה בכל האחרונים ששיחקנו. זה יכול להיות יוצא דופן".

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה
הסוף מתקרב? ליאו מסי | אימג'בנק GettyImages, Sarah Stier

מסי גם החמיא לעמוד תווך נוסף בנבחרת ארגנטינה הזו, השוער אמיליאנו "דיבו" מרטינס, והדגיש את חשיבותו בעיקר במקרה שהגמר יוכרע בפנדלים: "הרבה יריבות מתכוננות אחרת למשחקים נגדנו, מחפשים את התיקו שיגרור אותנו לפנדלים. נגד אקוודור היה לנו הרבה מזל במשחק, אבל בפנדלים, כשיש לנו את 'דיבו', זה כבר לא מזל. אתה יודע שהוא יהדוף אחד או שניים וזה יתרון גדול".

עוד באותו נושא: ליאו מסי, נבחרת ארגנטינה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי