דוחק והתפלחות אוהדים: כאוס לפני פתיחת גמר הקופה

play
דוחק בלתי נסבל מחוץ לאצטדיון | רויטרס
אוהדי קולומביה לפני פתיחת הקופה אמריקה

המשחק בין קולומביה לארגנטינה החל באיחור של שעה ו-20 דקות אחרי שאוהדים קולומביאנים ניסו להיכנס ללא כרטיס וגרמו לדוחק עצום. צפו במהומה

(גודל טקסט)

פתיחת משחק גמר הקופה אמריקה בין ארגנטינה לקולומביה נדחתה עד הודעה חדשה. הסיבה: אוהדי נבחרת קולומביה ניסו להיכנס לאצטדיון "הארד רוק" במיאמי שבפלורידה ללא כרטיס, דבר שגרם לכאוס של ממש מחוץ לאצטדיון וסצינות שמזכירות יותר משחק ליגה נידח בבוגוטה מאשר משחק גמר הקופה בארה"ב.

במהלך הבלאגן שנוצר אפשר לראות אוהדים של קולומביה מטפסים מעל גדר, כאשר אנשי אבטחה מקומיים מנסים למנוע זאת מהם, בהצלחה חלקית בלבד. בשלב מסויים אנשי האבטחה נכנעו לאוהדים ולדוחק הרב ואפשרו כניסה גם לאוהדים שלא החזיקו ברשותם כרטיס וללא בקרה בכניסה.

השחקנים נכנסו לתחומי המגרש כדי לערוך חימום ראשוני רק ב-03:45, כאשר המשחק כידוע היה אמור להיפתח כבר ב-03:00. אוהדים ארגנטינאים שסבלו מדוחק נוראי בכניסה זעמו על אנשי האצטדיון, כאשר אחת האוהדות אמרה: "זה אסון מוחלט, אין אבטחה. ארה"ב לא מסוגלת לארח שום דבר". האירוע הגיע לשיא הביזאריות שלו, כאשר במהלך המהומה אפשר לראות אוהדים קולומביאנים שמנסים להתפלח לאצטדיון דרך מערכת האוורור שלו.

אוהדי קולומביה לפני פתיחת הקופה אמריקה
דוחק בלתי נסבל מחוץ לאצטדיון | רויטרס

מדובר במחדל אבטחתי מדאיג, בטח בהתחשב בעובדה שבעוד שנתיים ארה"ב תארח יחד עם מקסיקו וקנדה את המונדיאל. אצטדיון "הארד רוק" במיאמי יארח משחקים בשלב הבתים של המונדיאל וגם אחד ממשחקי רבע הגמר וכן את המשחק על המקום השלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי