מרינו מתקרב לארסנל, אובמיאנג יעבור לערב הסעודית?

play
שחקן נבחרת ספרד מיקל מרינו | רויטרס
תקציר גמר יורו 2024: ספרד – אנגליה 1:2 (עם הנפה) 04:54

קשר נבחרת ספרד וריאל סוסיאדד מעדיף את הצעת התותחנים, במארסיי ממתינים להחלטת החלוץ אם הוא רוצה להצטרף לעולה החדשה אל קדסייה ומנצ'סטר יונייטד מכרה בלם צעיר לוויאריאל. העברות ושמועות

(גודל טקסט)

העברות

* סביליה הודיעה על צירופו של אלברט סאמבי לוקונגה, הקשר שבעונה שעברה הושאל מארסנל ללוטון טאון. הלגי בן ה-24 עבר בהשאלה עם אופציית רכישה בסך 12 מיליון יורו.

* ווילי קמבוואלה בן ה-19, הבלם הצעיר של מנצ'סטר יונייטד, נמכר לוויאריאל בעסקה שמוערכת בכ-10 מיליון יורו. הוא חתם עד 2029.

* רגע אחרי שהסתיים יורו 2024, פבריציו רומאנו דיווח כי ברצלונה תאיץ את המגעים לצירוף ניקו וויליאמס מאתלטיק בילבאו. המאמן האנזי פליק הציב את רכישת וויליאמס בעדיפות עליונה.

* סאול הגיע לבדיקות רפואיות בסביליה לקראת מעברו מאתלטיקו מדריד.

* פייר אמריק אובמיאנג יעזוב את הכדורגל האירופי? החלוץ שחזר לעצמו במארסיי מבוקש מאוד אצל העולה החדשה אל קדסייה וכל הצדדים מחכים להחלטת השחקן אם ברצונו להישאר או לעזוב לטובת הכסף הגדול.

*האם ליברפול מנסה לצרף את בלם נבחרת אנגליה וקריסטל פאלאס, מארק גהי? קריסטל פאלאס לא תשחרר אותו בקלות, אך לפי "GiveMeSport" החלו מגעים ראשוניים. במקביל מספר עיתונאים הכחישו וטענו שהוא לא על הפרק מבחינת המייטי רדס.

* לטענת "מונדו דפורטיבו", ארסנל במגעים מתקדמים לצירוף מיקל מרינו מריאל סוסיאדד. הקשר בן ה-28 מחזיק גם בהצעה מאסטון וילה, אך מעדיף להצטרף לתותחנים.

* טון קופמיינרס הוזכר כמועמד לליברפול, אלא שהקשר ההולנדי של אטאלנטה קרוב יותר ליובנטוס לפי העיתונאי רודי גאלטי.

* המאבק על לני יורו נמשך. לפי "RMC", מנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה מפתה והציגה "טיעונים משכנעים" כדי לנסות להחתים את הבלם של ליל, שמעדיף לעבור לריאל מדריד שטרם שדרגה את הצעתה. כזכור, כבר פורסם שליל הסכימה להצעת מנצ'סטר יונייטד שמוערכת בכ-60 מיליון יורו, 20 יותר מזו של ריאל.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן מארסיי חוגג שער
שמונה שערים בחמישה משחקיו של המאמן החדש. פייר אמריק אובמיאנג | אימג'בנק GettyImages, CHRISTOPHE SIMON/AFP

* ארמדין דמירוביץ', החלוץ הבוסני של אוגסבורג, הגיע לבדיקות רפואיות לקראת מעבר לשטוטגרט. הוא יעלה לקבוצה כ-20 מיליון יורו ויחליף את סרו גיראסי שסיכם בבורוסיה דורטמונד.

* היכן יחתום בסופו של דבר ג'יידן פילוג'ין? פבריציו רומאנו פרסם כי אסטון וילה כעת מובילה במירוץ לרכישתו. הוא אמור להגיע לבדיקות רפואיות ולהשלים את מעברו בחוזה לחמש שנים.

* אלכס פרס, בלם בן 18 מריאל בטיס, יושאל לאינטר עבור חצי מיליון יורו. לאלופת איטליה אופציית רכישה.

* ארסנל הציעה את יקוב קיביור לבולוניה בניסיון להגיע לסיכום על רכישת ריקרדו קלאפיורי אחרי מו"מ שנמשך בשבועיים האחרונים, אך האיטלקים סירבו לקבל את פולני כחלק מהעסקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי