ההפתעה של הקיץ? "ריאל מדריד במגעים עם אלכסנדר ארנולד"

בגרמניה טוענים שאלופת אירופה מנסה להחתים את מגן אנגליה וליברפול, באיירן מינכן סימנה שני כוכבים. מייסון גרינווד סיכם במארסיי

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

העברות

* שטוטגרט רכשה את חלוץ אוגסבורג ארמדין דמירוביץ' תמורת 26 מיליון יורו.

* אחרי ששיחק אצלה כמושאל וסייע לה לחזור לפרמיירליג, פלין דאונס חתם לארבע שנים בסאות'המפטון. הקשר בן ה-25 נרכש מווסטהאם בסכום של 21.4 מיליון יורו.

* סאול ניגס הצטרף בהשאלה מאתלטיקו מדריד לסביליה לעונה הקרובה.

שמועות

* האם ריאל מדריד בדרך לחיזוק מפתיע? אחרי ההחתמה הנוצצת של אמבפה, העיתונאי הגרמני הנחשב כריסטיאן פאלק טוען שאלופת אירופה נמצאת במגעים עם טרנט אלכסנדר ארנולד. מגן ליברפול ונבחרת אנגליה מחזיק בחוזה עד 2025 ועל פי הדיווח הוא מעוניין במעבר

* מארסיי הגיעה לסיכום עם מנצ'סטר יונייטד על צירופו של מייסון גרינווד. הילד הרע של הכדורגל האנגלי נתן עונת השאלה טובה בחטאפה והפך למלפפון חם, אך ביונייטד לא רוצים אותו בגלל הפרשיות שבהן היה מעורב.

* אחרי שהודיעה שהיתה בעיה עם הבדיקות הרפואיות של סרו גיראסי, החלוץ המצוין עבר את הבדיקות וישלים את מעברו לבורוסיה דורטמונד, שתשלם לשטוטגרט כ-17.5 מיליון עבורו.

* בגרמניה מדווחים: באיירן מינכן מנסה להחתים גם את צ'אבי סימונס וגם את דזירה דואה, שחקנה של ראן. סימונס, שכבר שער יפהפה ביורו מול אנגליה ושיחק בלייפציג בעונה החולפת כמושאל מפריז סן ז'רמן, מיועד לשחק בבאיירן כמספר 10 מאחורי הארי קיין. אם הקבוצה לא תצליח להחתים את אחד מהם, אז גם דני אולמו על הכוונת.

* לפי "ספורט", האנזי פליק מעדיף להחתים את דני אולמו על פני ניקו וויליאמס. מאמן ברצלונה סומך על לאמין ימאל וראפיניה באגפים, ומעדיף לחזק את מרכז המגרש. ז'ואן לאפורטה דווקא מעדיף את כוכב בילבאו.

* ב-TYC טוענים שחוליאן אלברס מתקרב לאתלטיקו מדריד, בעסקה שעשויה להגיע ל-80 מיליון יורו.

* "רוצה רק לפריז סן ז'רמן" – ב-"RMC" הצרפתי טוענים שז'ואאו נבס, שחקנה הצעיר של בנפיקה, מעוניין להגיע אך ורק לעיר האורות. מחירו: 100 מיליון יורו.

* במקרה ולא תצליח להנחית בקיץ את ויקטור אוסימן, פריז סן ז'רמן תנסה להחתים את רומלו לוקאקו, כך על פי ה"מארקה".

* דרמה של הרגע האחרון גרמה לעסקת ז'ורז' מיקוטאדזה למונאקו לקרוס. לפי ה"ל'אקיפ", החלוץ הגאורגי של מץ בדרך לליון במקום זאת.

* אדרסון, שוערה של מנצ'סטר סיטי, עשוי להצטרף בסופו של דבר לאל נאסר. האלופה האנגלית סירבה להצעה של 30 מיליון יורו עבור הברזילאי, אבל הסעודים צפויים להגיש הצעה חדשה של 50 מיליון יורו.

* ב"גאזטה דלו ספורט" דווח כי ליברפול צפויה להגיש הצעה על אדריאן ראביו, כשיובנטוס דואגת שלא תקבל על הקשר הצרפתי סכום גבוה.

* דיווח מעניין בצרפת: ב"ל'אקיפ" טוענים שפריז סן ז'רמן תחפש למכור את גונסאלו ראמוס ורנדל קולו מואני בקיץ הקרוב, זאת על מנת לממן רכישות של שחקנים אחרים. הפורטוגלי מבוקש באתלטיקו מדריד.

שחקני נבחרת ספרד דני אולמו, ניקו וויליאמס
שחקני נבחרת ספרד דני אולמו, ניקו וויליאמס | GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

* סעיף השחרור יסייע? מחירו של צ'יקו קונססאו צפוי לעלות ל-45 מיליון יורו, ולפני הקפיצה במחיר, יובנטוס ור.ב. לייפציג ינסו לרכוש את שחקן הכנף של פורטו.

* ארסנל דחתה את הצעת פולהאם על אמיל סמית' רואו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי