טן האח טוען: למנצ'סטר יונייטד יש פחות אמצעים מליריבותיה

play
ממה הוא מבסוט? טן האח | GettyImages, Glyn KIRK / AFP
צפו: מנצ'סטר יונייטד מחזיקת הגביע האנגלי אחרי 1:2 יקר על מנצ'סטר סיטי 03:24

המאמן מתעקש שהעומס והפציעות גרמו ליכולת המאכזבת של קבוצתו בעונה שעברה: "בהשוואה לגדולות באנגליה, אנחנו בפיגור בסגל"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד עדיין בתהליך של בניית הסגל ויש לה פחות אמצעים מאשר ליריבותיה בפרמיירליג, כך טוען מאמן הקבוצה אריק טן האח בריאיון בהולנד מולדתו, כשהוא מאשים את הפציעות כגורם ליכולת המאכזבת בעונה שעברה שהסתיימה במקום השמיני בליגה.

טן האח האריך את חוזהו ביונייטד עד 2026 למרות ההערכות שהוא יפוטר לאחר העונה החלשה, שלשמחתו הסתיימה עם זכייה בגביע האנגלי למרות תוצאות חלשות במשך רוב השנה.

אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד
אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד | אימג'בנק GettyImages

"זה באמת יותר מדי", אמר על הקבוצה שלו ששיחקה 61 משחקים, "אנחנו לא הקבוצה היחידה שהתמודדה עם פציעות, מועדונים אחרים סבלו מאותו דבר. אבל בעונה שעברה היו לנו פציעות ארוכות לשחקנים באותן עמדות. בשלב מסוים כמעט לא היו לנו בלמים זמינים.

"כשהתחלנו כאן, יונייטד לא זכתה בתואר במשך שש שנים וזה באמת לא בגלל שלא היו להם מאמנים טובים. זה כן אומר משהו על ההרכב והאיכות של הסגל. ידעתי את זה כאשר התחלתי כמובן, אבל הם היו שחקנים עם חוזים ארוכי טווח.

"היינו ועודנו בתהליך הזה של בנייה. אם אתה משווה את הסגל שלנו למועדוני צמרת אחרים בפרמיירליג, אנחנו בהחלט קצת בפיגור מבחינת עומק. בדיוק בגלל זה היה לנו כל כך קשה להתמודד עם הפציעות האלה".

ההולנדי בן ה-54 הודה שהעונה אכן הותירה אותו מותש אבל הוא אמר שהוא לא מודאג לגבי עתידו במועדון. "אם הנהלת יונייטד תמצא מחר מישהו שהם חושבים שהוא טוב יותר, אז אני אלך. זה כל כך פשוט. אלה המנגנונים בכדורגל שאתה צריך לכבד. במועדון כזה, זה ברור לחלוטין: אם אתה לא מנצח, יש לך בעיה.

"בואו נודה בזה: אם אתה מפסיד יותר מדי משחקים, צריך הרבה כוח כדי לשמור על הקבוצה ממוקדת ועם מוטיבציה בכל פעם. השחקנים מאוכזבים, האנשים סביבך מאוכזבים".

אבל הוא נותר אופטימי. "אם אתה בונה את הדברים ועובד טוב ביחד, ואם יש לך גם מערכת יחסים טובה עם השחקנים, אז אתה יודע שדברים ישתפרו", אמר.

עוד באותו נושא: אריק טן האח, מנצ'סטר יונייטד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי