"שיחקתי נגד מראדונה ורונאלדו, אבל התמזל מזלי להימנע מלהתמודד מול מסי"

הסוף מתקרב? ליאו מסי | GettyImages, Sarah Stier

אגדת העבר תפס צד בוויכוח על השחקן הגדול בכל הזמנים: "תודה לאל שלא שיחקתי נגד מסי. הוא גובר על רונאלדו בדו קרב האישי ביניהם"

(גודל טקסט)

פאולו מאלדיני נחשב לאחד מסמליה הגדולים אי פעם של מילאן, אם לא הגדול שבהם. הבלם שיחק ברוסונרי במשך כל הקריירה שלו, שנמשכה לא פחות מ-25 (!) שנים, מ-1984 ועד 2009. כפועל יוצא מכך, האיטלקי הספיק לחוות אינסוף יריבויות ושחקנים נגדם שיחק.

בראיון שערך לאחרונה, מאלדיני בן ה-56 התייחס לכמה מהשחקנים הכי גדולים ששיחקו את המשחק אי פעם ושהזדמן לו לשחק מולם, או במקרה שלו- לנסות ולמנוע מהם לכבוש שער. "הייתה לי את ההזדמנות לשחק מול שחקנים גדולים, אני חושב שהטובים שבהם היו, כמובן, מראדונה כששיחק בנאפולי ורונאלדו כששיחק באינטר".

העזיבה שלו לא עברה בשקט. מאלדיני | אימג'בנק GettyImages

אגדת העבר המשיך: "נגד מסי לא יצא לי לשחק, כי הוא היה פצוע. תודה לאל שהוא היה פצוע. היה לי מזל שלא נאלצתי להתמודד מולו", הודה. במהלך הקריירה, אגב, מאלדיני שיחק מול כריסטיאנו רונאלדו מספר פעמים במסגרת ליגת האלופות כאשר הפורטוגלי כיכב במנצ'סטר יונייטד.

למרות זאת, כאמור, נגד מסי האיטלקי לא התמודד, ועל אף עובדה זו אין לו ספק מי הגדול יותר מבין השניים: "אני מכיר היטב גם את רונאלדו, הוא ומסי חלקו ביניהם את כדור הזהב בעשור האחרון. לדעתי, מסי גובר על רונאלדו בדו קרב האישי ביניהם, למרות שגם רונאלדו דמות חזקה מאוד בהיסטוריה. אני אישית מעדיף את מסי".

עוד באותו נושא: ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי