מיאמי חגגה עם ליאו מסי: "לא נראה עוד דבר כזה לעולם"

play
| רויטרס
ואז הגיע לאוטרו: צפו בארגנטינה מנצחת את קולומביה 0:1 וזוכה בקופה אמריק 05:54

ג'ורדי אלבה כבש שער ניצחון לאינטר מיאמי, שלפני המשחק הצדיעה למסי הפצוע שחגג שיא תארים: "לא יעצור בגביע ה-45". 90 דקות לבריבו

(גודל טקסט)

ג'ורדי אלבה כבש הלילה (בין שבת לראשון) שער ניצחון לאינטר מיאמי, כשמגן ברצלונה לשעבר עשה זאת שתי דקות אחרי ששיקגו השיגה שוויון במחצית השנייה, ובסופו של דבר אינטר מיאמי ניצחה 1:2 – אבל גולת הכותרת הייתה סביב אדם אחר.

מיאמי שוב הייתה ללא ליאו מסי שסובל מפציעה ברצועה בקרסולו הימני מגמר קופה אמריקה. עם זאת, מסי, עונד מגן על רגל ימין, נכח באיצטדיון צ'ייס וזכה לכבוד על המגרש לפני המשחק לאחר שזכה בתואר ה-45 בקריירה שלו.

ליאונל מסי לצד חורחה מאס, הבעלים של אינטר מיאמי
| רויטרס
ליאונל מסי הפצוע לפני משחק של אינטר מיאמי
| רויטרס
שלט לכבוד ליאו מסי במיאמי בטקס על התואר ה-45 שלו בקריירה
45, וזה לא נגמר. מסי | רויטרס

"הלילה אנחנו חוגגים משהו שמעולם לא ראינו בעבר ואולי לעולם לא נראה שוב", אמר הבעלים של מיאמי, חורחה מאס, בנאום בפני הקהל. "הערב אנו חוגגים ציון דרך גדול של הקפטן שלנו ליאו מסי שהפך לכדורגלן שהניף הכי הרבה גביעים בהיסטוריה של הספורט הזה. ואני בטוח שהוא לא יעצור ב-45; אנחנו מקווים שהוא יוכל להניף גביעים נוספים בעתיד.

"מה שליאו מסי עושה כמנהיג זה להרים את כל הסובבים אותו ומהווה דוגמה לשחקנים הצעירים באקדמיית הנוער של אינטר מיאמי ודוגמה לעתיד, למנהיגות ולאדם שיוכל להמשיך לפתוח פרקים חדשים בכדורגל".

* תאי בריבו שיחק 90 דקות בניצחון של פילדלפיה ב-MLS, 0:3 על נאשוויל.

עוד באותו נושא: אינטר מיאמי, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי