"להחתים את ניימאר? הוא מרוויח בחודש פי שניים משכר השחקנים של הקבוצה"

play
שחקן נבחרת ברזיל ניימאר | GettyImages, Pedro Vilela
ניימאר נפצע, אורוגוואי רשמה ניצחון היסטורי על ברזיל וקטעה את הרצף 01:34

נשיא פלמנגו חשף את מועד חזרתו של הברזילאי מפציעה - ושיתף: "עוצרים אותי ברחוב ושואלים מתי אנחנו מביאים אותו, לא מבינים באיזה סכומים זה כרוך". ניימאר לא שלל: "הקבוצה השנייה בליבי אחרי סנטוס"

(גודל טקסט)

יותר מתשעה חודשים חלפו מאז הפעם האחרונה שניימאר שיחק כדורגל. כזכור, הברזילאי קרע את הרצועה הצולבת ואת המניסקוס במשחק של הסלסאו מול אורוגוואי וגמר את העונה. בזמן שהוא מתאושש מהפציעה ומקווה לשוב בהקדם לפעילות, נשיא פלמנגו רודולפו לנדים סיפר מתי הכוכב צפוי לחזור לשחק ודיבר גם על האפשרות שהוא יסיים את הקריירה במדי קבוצתו.

לנדים סיפר על הענייין הגדול שמעורר הכוכב: "אני הולך ברחוב ושואלים אותי מתי אנחנו מחתימים את ניימאר. אנשים לא מבינים את המורכבות ואת הסכומים הכרוכים בכך. ניימאר מרוויח בחודש פי שניים יותר משכר השחקנים של כל הקבוצה שלנו. מידע לא רשמי מצביע על כך שהוא מרוויח 70 מיליון יורו בחודש באל-הילאל. אין ספק שניימאר כדורגלן מצוין ושחקן מהטופ העולמי. צריך לראות איך הוא יחזור מהפציעה, אבל אני חושב שהוא יהיה בסדר כי הוא שחקן קליל. כשפגשתי אותו הוא אמר לי שעד אמצע ספטמבר הוא כבר יהיה כשיר במאה אחוז".

ניימאר לא סגר את הדלת בכל הנוגע למעבר לפלמנגו, כשלאחרונה הודה: "תמיד אמרתי שאני רוצה לשחק בפלמנגו ושהיא הקבוצה השנייה בליבי אחרי סנטוס". כידוע, הברזילאי מחזיק בחוזה עד 2025 בקבוצה הסעודית, כשלצדדים יש אופציה להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת.

ישוב לשחק בספטמבר? ניימאר | רויטרס

פלמנגו היא כמובן לא היחידה שמביעה עניין בניימאר. בחודש האפריל האחרון טענו בברזיל כי ניימאר אמר לשחקני סנטוס שהוא מתכוון לשוב למועדון נעוריו עם סיום חוזהו באל-הילאל. ניימאר ביקר בחדר ההלבשה של סנטוס במשחק מול פלמייראס והצהיר על כך בפני הנוכחים במקום.

ניימאר היה אורח הכבוד במשחק ולאחר ששוחח עם השחקנים בחדר ההלבשה, הוא עלה אל כר הדשא וזכה לתשואות מהאוהדים שקראו לו לשוב הביתה. לאחר מכן, בכיר בסנטוס אישר את הפרטים והודה כי הכוכב הבטיח לחזור למועדון נעוריו, ברגע שיסיים את חוזהו בסעודיה.

לסנטוס הוא הגיע ב-2003, בתור ילד בן 11, ובמדיה שיחק עד אשר הצטרף לברצלונה ב-2013 בעסקה בשווי 90 מיליון יורו. ב-2017 פריז סן ז'רמן הפעילה את סעיף השחרור שלו ורכשה אותו תמורת 222 מיליון יורו ובקיץ האחרון כאמור נמכר לסעודים. עם סנטוס הוא זכה בכל תואר אפשרי – שלוש אליפויות (2010-2012), גביע ברזילאי (2010), גביע הליברטדורס (2011) וקופה סודאמריקנה (2012). לאחר מכן זכה בכל תואר אפשרי גם עם ברצלונה, כולל בליגת האלופות, ובפריז זכה בחמש אליפויות.

עוד באותו נושא: אל הילאל, ניימאר, פלמנגו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי