נחשפו עשר המשכורות המובילות בערב הסעודית: רונאלדו מרוויח כפול מניימאר

כריסטיאנו רונאלדו במדי כוכבי הליגה הסעודית לצד ליאונל מסי, ניימאר שחקני פריז סן ז'רמן | GettyImages, GIUSEPPE CACACE/AFP

הכוכב הפורטוגלי מוליך את רשימת המשתכרים הבכירים במפרץ עם סכום דמיוני של כ-200 מיליון יורו בעונה, הברזילאי ובנזמה חולקים את המקום השני עם 100 מיליון "בלבד". ומי משלימים את העשירייה הפותחת?

(גודל טקסט)

הסכומים נחשפים: לאחר המעבר הסנסציוני של כריסטיאנו רונאלדו לאל-נאסר הסעודית בינואר 2023, נתקלנו בתופעה הולכת וגוברת של שחקנים בכירים, לעיתים אפילו בכירים מאוד, שעוזבים את הכדורגל האירופי ועוברים לערב הסעודית בעקבות חוזים שמנים שהוצעו להם במפרץ.

כעת, בליגה הסעודית ניתן למצוא כמה מן הכוכבים הגדולים ביותר שעדיין משחקים את המשחק, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא ברור: משכורות עתק שגם למועדוני העל באירופה אין את האפשרות להציע להם. רשימת עשרת המשכורות הגבוהות ביותר בליגה הסעודית פורסמה היום (רביעי), ובעוד המיקומים בצמרת לא מפתיעים אף אחד- פערי השכר בין המקום הראשון לשני בהחלט מצביעים על מגמה מסוימת.

כריסטיאנו רונאלדו במדי אל נאסר | GettyImages

ראשון, כמובן, נמצא כריסטיאנו רונאלדו, עם שכר עונתי בלתי נתפס של 200 מיליון יורו. אחריו ניצבים במשותף ניימאר וקארים בנזמה, שמקבלים מאל-הילאל ואל-איתיחאד (בהתאמה) כ-100 מיליון יורו לעונה.

במקום הרביעי נמצא ריאד מחרז עם משכורת עונתית בגובה 52.5 מיליון יורו ואת החמישייה הפותחת נועל סאדיו מאנה, חברו של CR7 לקבוצה, עם 40 מיליון יורו לעונה. אגב, עד שנפצע בברכו בצורה קשה, ניימאר הספיק לערוך חמש הופעות בלבד באל-הילאל, כך שלפחות על פי המשכורת שלו- הוא הכניס לכיסו 20 מיליון יורו על כל משחק בו שותף (!).

עוד באותו נושא: כריסטיאנו רונאלדו, ניימאר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי