מנצ'סטר סיטי הגישה הצעה לאולמו, מזראווי סיכם בווסטהאם

הספרדי של לייפציג מעדיף לעבור לברצלונה ומחכה להצעה ממנה, מגן באיירן יימכר תמורת 15.5 מיליון יורו. סימונס רוצה להישאר בלייפציג, אן-נסרי חתם בפנרבחצ'ה

(גודל טקסט)

העברות

* מונאקו רכשה את החלוץ הניגרי בן ה-17 ג'ורג' אילניקנה מאנטוורפן תמורת 20 מיליון יורו.

* לודוביק אז'ורק עבר ממיינץ לברסט תמורת 4-5 מיליון יורו. החלוץ בן ה-30 חתם על חוזה לשלוש שנים ויסייע לנציגה המפתיעה של צרפת בהופעת הבכורה שלה בליגת האלופות.

* שטרסבורג הפתיעה עם מינויו של ליאם רוסניור למאמנה החדש. שחקן העבר האנגלי בן ה-40 חתם לשלוש שנים אחרי שאימן את האל סיטי ויעבוד בקבוצה שנמצאת בשיתוף פעולה עם צ'לסי.

* יוסוף אן נסרי עזב רשמית את סביליה וחתם בפנרבחצ'ה.

* מוסא דיאבי השלים את המעבר שלו מאסטון וילה לאל איתיחאד הסעודית, ששילמה לא פחות מ-60 מיליון יורו. שחקן הכנף הצרפתי בן ה-25 חתם על חוזה לחמש שנים.

* עדנאן ינוזאי, שחקן הכנף הבלגי ששיחק בעבר במנצ'סטר יונייטד, הושאל לעונה אחת מסביליה ללאס פלמאס.

* גלאטסראיי מצאה מגן ימני חדש בדמות אליאס ילרט, אותו רכשה מקופנהאגן בסכום שטרם פורסם. הדני בן ה-21 ירוויח 650 אלף יורו לעונה בחוזה לארבע שנים.

* החלוץ אולי מקברני עזב את שפילד יונייטד וחתם בלאס פלמאס הספרדית.

שמועות

* באיירן מינכן הגיעה עם ווסטהאם לסיכום על העברתו של נוסייר מזראווי, תמורת 15.5 מיליון יורו + 4 מיליון יורו של בונוסים. הפטישים כבר סיכמו עם השחקן, החתימה קרובה מתמיד.

* דני אולמו, שכבר נראה היה שיישאר בלייפציג, קיבל היום הצעה ממנצ'סטר סיטי, כך על פי העיתונאי סנטי אאונה. עם זאת, הוא ציין שברצלונה לוחצת על אולמו לחכות לה ושהקשר מעדיף לעבור אליה מאשר לאלופת אנגליה. עם זאת, על ברצלונה למכור שחקנים לפני שתוכל לצרפו.

* אף שלא מעט קבוצות גדולות חיזרו אחריו, צ'אבי סימונס קיבל החלטה – הוא רוצה להישאר בר.ב. לייפציג גם בעונה הבאה.

* בבריטניה טוענים: חוליאן אלברס רוצה לעזוב את מנצ'סטר סיטי, אך הדרישות הכספיות של אלופת הפרמיירליג – כ-80 מיליון יורו – מקשות על עסקה.

* לפי "א-בולה", ז'ואאו נבס כבר הגיע לסיכום עם פריז סן ז'רמן וירוויח כ-5 מיליון יורו לעונה – פי 10 מכפי שהרוויח הקשר בן ה-19 בבנפיקה. המגעים בין המועדונים עדיין בעיצומם.

* רומא קרובה להשלים את עסקת מתיאס סולה מול יובנטוס, שתקבל כ-26 מיליון יורו עבור הקשר הארגנטינאי וגם בונוסים בסך 4 מיליון ו-10 אחוזים ממכירה עתידית.

* ברגע שהמכירה תושלם, יובנטוס צפויה להגיש הצעה ראשונה לאטאלנטה עבור הקשר ההולנדי טון קופמיינרס, כך לפי העיתונאי פבריציו רומאנו.

* לפי "סקיי ספורטס", בורנמות' בשיחות מתקדמות עם יובנטוס בנוגע לבלם ההולנדי שעבר לייצג את ספרד, דין האוסן. הגברת הזקנה רוצה לקבל 20 מיליון יורו עבור הכישרון בן ה-19 ששיחק בעונה שעברה כמושאל ברומא.

* בתקשורת הבריטית מדווחים כי מגן הנבחרת קירן טריפייר מעורר עניין בקרב שתי קבוצות בערב הסעודית ועשוי לעזוב בקרוב את ניוקאסל.

מתיאס סולה שחקן פרוזינונה מול חסן קמארה שחקן אודינזה
בקרוב ברומא. מתיאס סולה | GettyImages, Giuseppe Bellini

* מונאקו קרובה לסיכום עם לאנס על רכישת ניל אל איינאווי, קשר נבחרת מרוקו בן ה-23. לפי הדיווחים בצרפת, סכום ההעברה יעמוד על 15-20 מיליון יורו, כולל בונוסים.

* לאנס השלימה את הבדיקות הרפואיות של הבלם מלאנג סאר, וצריכה לסגור פרטים אחרונים כדי להעבירו מצ'לסי עם חוזה לשנתיים.

* פולהאם תחתים את המגן השמאלי ריאן ססנסיון, שסיכם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת אחרי שסיים חוזה בטוטנהאם.

עוד באותו נושא: פריז סן ז'רמן, רומא בכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי