מסי או רונאלדו? המאמן האגדי שם סוף לדיון – ולא השאיר אפילו מקום לספק

play כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי
כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי | Nicolò Campo / Contributor
טקס הפרידה של ליברפול מיורגן קלופ 12:42

המאמן הגרמני הפופולרי התבקש לבחור בין הארגנטינאי לפורטוגלי - והתשובה שלו חתמה את אחד הוויכוחים הכי גדולים בשנים האחרונות

(גודל טקסט)

"יש לי רק סלפי אחד בסמארטפון שלי עם בן אדם שאני לא מכיר באופן אישי – והוא עם ליאו מסי. אני אוהד כדורגל, אני אוהב הרבה מאוד שחקני כדורגל. אם אתה אוהב ואוהד כדורגל, איך אתה יכול לא להיות אוהד של מסי? זה פשוט בלתי אפשרי".

הדובר הוא יורגן קלופ, מנג'ר ליברפול לשעבר, שהצטרף לאנשי כדורגל רבים אחרים ו"הכריע" את הדיון מי השחקן הכי גדול בכל הזמנים, כאשר התבקש לבחור בין כוכב נבחרת ארגנטינה לבין כריסטיאנו רונאלדו.

לפני קצת יותר מחודשיים ואחרי 488 משחקים על הקווים בליברפול, קלופ נפרד מהמועדון אותו אימון במשך תשע העונות האחרונות והפך לאגדה אמיתית בעיר, בניצחון ביתי 0:2 על וולבס. הקבוצה שלו זכתה רק בגביע הליגה, אך נותרה עד שלב מאוחר יחסית במאבק האליפות, והמאמן הגרמני סיים את הקריירה בליברפול עם השבת תואר האליפות ב-2020 אחרי 30 שנים – וזכיות בליגת האלופות, גביע הליגה, הגביע האנגלי, מגן הקהילה, הסופר קאפ האירופי וגביע העולם למועדונים. נכון לרגע זה, נראה שהוא לא יאמן כדורגל בעונה הקרובה.

יורגן קלופ מאמן ליברפול | אימג'בנק GettyImages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי