סמל היריבה הגדולה: השחקן היחיד איתו מסי ביקש להחליף חולצה בסוף משחק

הסוף מתקרב? ליאו מסי | GettyImages, Sarah Stier

לאחר שהחליף חולצות בסיום רבע גמר הקופה אמריקה עם ילד הפלא האקוודורי בן ה-17, חזרנו לפעם הבודדת בה הפרעוש התעקש לבקש חולצה של שחקן יריב. "אם אין מולי שחקן ארגנטינאי ואף אחד לא פונה אליי, אני פשוט לא מחליף", התבטא בעבר בנושא

(גודל טקסט)

גם בגיל 37 וגם כשהוא משחק הרחק מאור הזרקורים, ליאו מסי ממשיך להוות מוקד עניין עבור חובבי הכדורגל מסביב לעולם. רק לפני מעט יותר משבועיים, מסי זכה יחד עם נבחרת ארגנטינה בקופה אמריקה בפעם השנייה ברציפות. במהלך רבע הגמר בטורניר, בו האלביסלסטה גברו על אקוודור בפנדלים, נצפה הפרעוש ברגע מעניין במיוחד.

מסי נתפס בעדשת המצלמה כשהוא מחליף חולצות עם קנדרי פאס, כוכבה בן ה-17 (!) של נבחרת אקוודור, שחתם בצ'לסי לא מזמן וצפוי להפוך לאחד השחקנים הבולטים בפרמיירליג בשנים הקרובות. מסי כבר התראיין בנושא בעבר, ואמר ש"אני לא מבקש חולצות, אלא אם כן משחק מולי שחקן ארגנטינאי, ואז אחליף איתו. אם אין, ויש מישהו אחר ששואל אותי, אני אחליף איתו. ואם אין ארגנטינאי ואף אחד לא מבקש, אז אני לא שואל ולא מחליף", הסביר הפרעוש.

למרות זאת, מסי הצביע על מקרה אחד בו הוא נהג באופן שונה. "קרה פעם אחת שביקשתי משחקן להחליף איתו חולצה. שאלתי את זינדין זידאן", הפתיע והתייחס ככל הנראה לתקופה בה הצרפתי שיחק בריאל מדריד לפני שפרש ממשחק פעיל ב-2006, שנה בה מסי כבר שיחק בקבוצת הבוגרים של ברצלונה ולקח חלק במספר משחקי קלאסיקו נגד הבלאנקוס.

בדרך לאנגליה? זידאן | אימג'בנק GettyImages, Hector Vivas
עוד באותו נושא: זינדין זידאן, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי