אחרי שמונה שערים ודו-קרב פנדלים: פיינורד זכתה בסופר קאפ

play
פיינורד זוכת הסופר קאפ ההולנדי | GettyImages, OLAF KRAAK/ANP/AFP
אחרי שמונה שערים ודו-קרב פנדלים: פיינורד זכתה בסופר קאפ 05:11

מחזיקת הגביע ההולנדי ניצחה 2:4 בבעיטות ההכרעה מול האלופה פ.ס.וו אחרי 4:4 ב-90 הדקות, והניפה את מגן יוהאן קרויף בפעם החמישית

(גודל טקסט)

עונת הכדורגל בהולנד נפתחה עם משחק יוצא דופן הערב (ראשון), בסיומו זכתה פיינורד במגן יוהאן קרויף, הלא הוא הסופר קאפ, בפעם החמישית בתולדותיה. מחזיקת הגביע גברה על האלופה פ.ס.וו איינדהובן 2:4 בדו-קרב פנדלים אחרי 4:4 מטורף ב-90 הדקות, וחגגה תואר במסגרת הזו לראשונה מאז 2018 כשהיא מונעת מפ.ס.וו זכייה רביעית ברציפות. אגב, זו הפעם השנייה בשלוש שנים בה מובקעים שמונה שערים בסופר קאפ, אחרי ה-3:5 של איינדהובן על אייאקס ב-2022.

אלופת הולנד עלתה ליתרון כבר בדקה התשיעית, אך לאחר מכן נאלצה לחזור מפיגור שלוש פעמים. נואה לאנג כבש ראשון ואז ראה את סנטיאגו חימנס משווה בפנדל (29) ומבשל לבארט ניוקופ (33) שהשלים מהפך. לוק דה יונג איזן ל-2:2 (48), חימנס כבש שוב מהנקודה הלבנה (54), חוס טיל קבע שוויון נוסף (65) ואנטוני מילאמבו כבש את הרביעי של פיינורד, לפני שדה יונג סגר צמד (80) בבעיטת עונשין מ-11 מטרים – וכפה הכרעה בפנדלים. טימון ולנרויטר הדף את הבעיטה של יוהאן בקאיוקו, טיל שלח את שלו מעל למשקוף ולוקה איבנושץ' הבקיע את הפנדל שסגר עניין.

פיינורד מחזיקת הסופר קאפ ההולנדי
הנפה חמישית בהיסטוריה. פיינורד חוגגת | אימג'בנק GettyImages, ANP

חימנס היה לשחקן פיינורד הראשון אי פעם שרושם צמד בסופר קאפ, והרביעי בכל הזמנים שמעורב בשלושה שערים במשחק במסגרת הזו. לפ.ס.וו, הרביעייה האחרונה שספגה בבית הייתה ב-10 במרץ 2022 נגד פ.צ. קופנהאגן בקונפרנס ליג.

עוד באותו נושא: פ.ס.וו איינדהובן, פיינורד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי