ז'ואאו נבס חתם בפריז סן ז'רמן, "אלברס סיכם באתלטיקו"

play
שוב כובש בחצי הגמר. אלברס | אימג'בנק GettyImages, Omar Vega
אחרי שמונה שערים ודו-קרב פנדלים: פיינורד זכתה בסופר קאפ 05:11

אלופת צרפת צירפה באופן רשמי את הקשר האחורי הצעיר מבנפיקה, חלוץ מנצ'סטר סיטי צפוי לעבור לספרד תמורת סכום עתק, פולקרוג בווסטהאם

(גודל טקסט)

העברות

* פריז סן ז'רמן הודיעה באופן רשמי על החתמתו של ז'ואאו נבס מבנפיקה תמורת 70 מיליון יורו. הקשר האחורי הצעיר חתם עד 2029 בעיר האורות.

* ניקלאס פולקרוג חתם לארבע שנים בווסטהאם. בורוסיה דורטמונד תקבל עבור החלוץ הגרמני 27 מיליון יורו.

* פרדראג ראיקוביץ', שוערה לשעבר של מכבי תל אביב, הצטרף לאל איתיחאד הסעודית בה משחקים בין היתר קארים בנזמה, אנגולו קאנטה ופאביניו. מאיורקה תקבל עבור הסרבי 11 מיליון יורו.

* צ'אבי סימונס ישחק בר.ב. לייפציג גם בעונה הקרובה. פריז סן ז'רמן שלחה את שחקן ההתקפה של נבחרת הולנד להשאלה נוספת במחזיקת הסופר קאפ הגרמני.

* גלאטסראיי החתימה את הקשר הברזילאי גבריאל סארה. הוא חתם לחמש שנים עם אלופת טורקיה, אליה הגיע מנוריץ' סיטי מהצ'מפיונשיפ.

שמועות

* האם אתלטיקו מדריד בדרך להחתמת ענק? הכתב דייויד אורנסטיין מדווח שהקבוצה של דייגו סימאונה סגרה עם מנצ'סטר סיטי על רכישתו של חוליאן אלברס. על פי הדיווח העסקה טרם סגורה, אבל חלוץ נבחרת ארגנטינה אמור לעבור לספרד תמורת לפחות 70 מיליון ליש"ט.

* קונור גלאגר סיכם בעל פה את תנאיו באתלטיקו מדריד ונתן אור ירוק למעברו אליה, על פי דיווח של פבריציו רומאנו. העסקה צפויה להיסגר היום בסכום שיא לליגה הספרדית הקיץ: 40 מיליון יורו ישולמו לצ'לסי.

* עוד מפבריציו רומאנו: בלם נבחרת אקוודור וויליאם פאצ'ו מתקרב למעבר מפרנקפורט לפריז סן ז'רמן, לאחר שסיכם את תנאיו עם אלופת צרפת שצפויה לשלם לגרמנים 40 מיליון יורו + בונוסים תמורת השחקן בן ה-22.

* לפי פלוריאן פלטנברג מ"סקיי גרמניה", אם יונתן טה יעזוב את באייר לברקוזן, הדאבליסטית תנסה לצרף את ג'ואל מאטיפ שהפך לשחקן חופשי אחרי סיום חוזהו בליברפול, ואף נערכו עמו שיחות ראשונות לגבי חוזה עד 2026.

* שחקן ההגנה של נבחרת שוויץ ריקרדו רודריגס עובר בדיקות רפואיות בבטיס ויצטרף אליה עד 2026 בהעברה חופשית.

* מי שעוזב את בטיס הוא קשר נבחרת ארגנטינה גידו רודריגס, שכבר חתם בווסטהאם לשנתיים וצפוי להיות מוצג רשמית ביום שלישי.

* באיטליה מדווחים שברמר חתם על חוזה חדש ביובנטוס עד סוף יוני 2029, כשסעיף השחרור שלו עלה ל-60 מיליון יורו.

* ניקו פאס, מהכישרונות הבולטים באקדמיה של ריאל מדריד שזכו להזדמנויות ראשונות בקבוצה הבוגרת בעונה שעברה, שוקל ברצינות לעזוב את הבלאנקוס – כך לפי "מארקה".

* בברזיל טוענים: שחקן ההתקפה גבריאל מק בן ה-16, שמשחק בקבוצת הנוער של גרמיו, יירכש על ידי צ'לסי ב-20 מיליון יורו.

* המגן השמאלי פיליפ מקס יעבור מפרנקפורט לפנאתינייקוס תמורת מיליון יורו, כשחוזהו צפוי להיות לשלוש או ארבע שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי