הכוכב ששיחק אצל מוריניו הדהים: "הוא זלזל בי מול כל הקבוצה כאילו אני ילד בן 18"

ז'וזה מוריניו | GettyImages, Ivan Romano

כוכב טוטנהאם שיתף באירוע לא נעים שהתרחש בעת שהפורטוגלי אימן אותו: "אמר לי שהוא לא חושב שאני רוצה למצוא את עצמי משחק בברנלי או בסטוק סיטי"

(גודל טקסט)

טוטנהאם של השנים האחרונות היא בעיקר קבוצה של שני שחקנים- יונג מין סון והארי קיין, ואחרי שהאחרון עזב לבאיירן מינכן בקיץ שעבר, כוכב הקבוצה הבלתי מעורער הוא הדרום קוריאני הנפלא. למרות זאת, ועל אף מעמדו כבכיר השחקנים בסגל של התרנגולים, סון חשף מקרה בו המאמן נהג כלפיו בזלזול, ולא סתם מאמן- ז'וזה מוריניו.

הפורטוגלי, שאימן את טוטנהאם בין 2019 ל-2021 וידוע ביחסו המיוחד כלפי חניכיו לאורך השנים, תפס את סון לשיחה במהלך משחק כאשר יתר השחקנים מביטים במתרחש מן הצד. "פעם אחת מוריניו אמר לי תוך כדי משחק, שבו לא הייתי במיטבי, שהוא לא חושב שאני רוצה למצוא את עצמי בקבוצה כמו ברנלי או סטוק סיטי", הדהים הקוריאני והמשיך: "הוא אמר את זה מול כל השחקנים, כל כך התעצבנתי על זה. אני לא ילד בן 18-19 שמתייחסים אליו ככה".

יונג מין סון, טוטנהאם | אימג'בנק GettyImages, Justin Setterfield

קפטן התרנגולים המשיך: "מאוחר יותר, לאחר שהמשחק נגמר כבר, מוריניו סימס לי שהוא לא התכוון לפגוע בי. הוא רצה לוודא ששחקנים אחרים לא מתעצלים באמצעות העברת המסר לשחקן הטוב בקבוצה, שמבחינתו זה אני. אחרי ההודעה הזו הרגשתי מעט יותר טוב", הסביר סון.

נזכיר כי מאז שהגיע אליה מלברקוזן בשנת 2015, סון בן ה-32 הפך לאחד השחקנים הגדולים בתולדות הספרס, לא פחות. במהלך 303 הופעותיו בפרמיירליג עבור טוטנהאם, סון כבש 120 שערים אליהם הוסיף 62 בישולים, דבר שמציב אותו במקום השני ברשימת כובשי כל הזמנים של המועדון כאשר רק הארי קיין מקדים אותו. חוזהו הנוכחי של הכוכב הקוריאני פג בתום העונה הנוכחית, אך נדמה כי שני הצדדים מעוניינים בהמשך ההתקשרות ושסון ימשיף בטוטנהאם גם בעונות הבאות.

עוד באותו נושא: ז'וזה מוריניו, יונג-מין סון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי