רויס סיכם בלוס אנג'לס גלקסי, מאבק חדש בין יונייטד וליברפול

play
נפרד בסטייל. מרקו רויס | GettyImages, Dean Mouhtaropoulos
צפו בתקציר: ויניסיוס סיפק בישול מושלם, ריאל מדריד ניצחה 1:2 את צ'לסי 01:30

הגרמני הוותיק יחתום עד דצמבר 2025. השדים האדומים והמרסיסייסדרס בעקבות סובימנדי. גם דומפריס עשוי להצטרף לטן האח. בלם נבחרת צרפת לשעבר בדרך לקבוצה של דאבור

(גודל טקסט)

העברות

* טים רים עזב את פולהאם אחרי תשע שנים, 312 משחקים ושלוש עליות ליגה. הבלם האמריקאי עזב לשארלוט, שם ישתף פעולה עם ליאל עבדה ועידן טוקלומטי.

* המגן הצ'כי אלכס קראל הושאל מאוניון ברלין לאספניול, ששבה לליגה הבכירה בספרד. בנוסף הודיעו הספרדים על צירופו של החלוץ הארגנטינאי בן ה-20 אלחו וליס בהשאלה לעונה מטוטנהאם.

שמועות

* הסמל הגדול של בורוסיה דורטמונד מרקו רויס שיוצא לפרק חדש בקריירה סיכם את תנאיו בלוס אנג'לס גלקסי מה-MLS עד דצמבר 2025.

* ב"טלגרף" מדווחים שמנ'צסטר יונייטד סימנה את הקשר האחורי האידיאלי עבורה – מרטין סובימנדי, שחקנה של ריאל סוסיאדד. לפי פבריציו רומאנו, גם ליברפול בתמונה. לשחקן סעיף שחרור של 60 מיליון יורו.

* בקרוב זה יהיה רשמי – חוליאן אלברס יצטרף לאתלטיקו מדריד. החלוץ הארגנטינאי יחתום בשורות הקולצ'ונרוס, מנצ'סטר סיטי תקבל עבורו 95 מיליון יורו.

* דנזל דומפריס לא יאריך את חוזהו באינטר, כך פורסם ב"אתלטיק". המגן ההולנדי שמבוקש במנצ'סטר יונייטד עשוי לעזוב את אלופת איטליה ולחפש יעד חדש.

* יחבור למונס דאבור בשבאב אל אהלי? באנגליה מדווחים שקורט זומה, בלמה של ווסטהאם, יצטרף לקבוצה מאיחוד האמירויות בה משחק חלוץ נבחרת ישראל לשעבר.

* בתקשורת האיטלקית סימנו את הקבוצות שמעוניינות להחתים את פדריקו קייזה מיובנטוס: צ'לסי, טוטנהאם, רומא ונאפולי.

* אטאלנטה תגיש לפיורנטינה הצעה על ניקו גונזאלס, כך לפי "סקיי ספורטס איטליה". הסגולים מעריכים את השווי של שחקן הכנף בכ-30 מיליון יורו.

* ב"ל'אקיפ" משוכנעים: מארסיי תרכוש את אלייה וואהי מלאנס. הקבוצה של רוברטו דה זרבי תצרף את החלוץ המוכשר תמורת סכום של 20 מיליון יורו.

מרטין סובימנדי נבחרת ספרד גמר יורו 2024
המטרה של מנצ'סטר יונייטד. מרטין סובימנדי | אימג'בנק GettyImages

* החלוץ דניז אונדאב רמז השבוע שהוא לא היה רוצה לשוב לברייטון שממנה הושאל לשטוטגרט בעונה החולפת, אלא להישאר בקבוצה מהבונדסליגה. על פי הדיווחים הוא השיג את מבוקשו ויימכר מהשחפים לשטוטגרט, שתשלם עבורו כ-30 מיליון יורו ותחתים אותו עד 2027.

* באיירן מינכן תחפש להשאיל את קינגסלי קומאן, כך לפי ה"בילד". הבווארים מעוניינים להיפטר משחקן הכנף הצרפתי, כשהמועמדת העיקרית לקלוט אותו היא קבוצתו לשעבר בצרפת – פריז סן ז'רמן.

* גלאטסראיי מעוניינת לרכוש את בלם נבחרת ספרד אמריק לאפורט. במקביל פורסם כי לוקא דין, המגן השמאלי בן ה-31 של אסטון וילה, סיכם את תנאיו בגלאטסריי, שמנסה כעת להגיע לסיכום על צירופו של הצרפתי בעסקת השאלה.

עוד באותו נושא: אתלטיקו מדריד, חוליאן אלברס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי