בלם חדש לצ'לסי, דויד דה חאה קרוב מאוד לחזור למגרשים

play
ארון אנסלמינו, בוקה ג'וניורס | GettyImages, Marcelo Endelli
אחרי שמונה שערים ודו-קרב פנדלים: פיינורד זכתה בסופר קאפ 05:11

הבלוז שילמו כ-25 מיליון דולר עבור אנסלמינו, שיישאר בבוקה ג'וניורס כמושאל. השוער בדרך לחתום בפיורנטינה. מנצ'סטר יונייטד שוב מעוניינת בטוני, רישרליסון סירב לסעודים ושחקן עזב את דורטמונד

(גודל טקסט)

העברות

* צ'לסי ובוקה ג'וניורס הודיעו: ארון אנסלמינו בן ה-19, אחד מבלמי העתיד בכדורגל הארגנטיני, נרכש על ידי הבלוז. לפי הדיווחים מוערכת העסקה בכ-25 מיליון דולר, כששחקן ההגנה יישאר בעונה הקרובה כמושאל בבוקה.

* המגן הימני מריוס וולף עזב את בורוסיה דורטמונד אחרי שש שנים, במהלכן הושאל חלק מהזמן אל הרטה ברלין ופ.צ. קלן. וולף חתם באוגסבורג כשחקן חופשי עד 2027.

* ניוקאסל הודיעה על החתמתו של וויליאם אוסולה משפילד יונייטד. סכום ההעברה המשוער: כ-10 מיליון ליש"ט.

שמועות

* דיווח בגרמניה: באיירן מינכן החליטה למכור את המגן השמאלי אלפונסו דייויס לכל המרבה במחיר. הגרמנים דורשים 50 מיליון עבור הקנדים, אבל יתפשרו גם על הרבה פחות מזה.

* יובנטוס שיפרה את הצעתה לאטאלנטה עבור טון קופמיינרס ל-55 מיליון יורו – סכום שמעולם לא שולם על קשר בתוך הליגה האיטלקית. ההולנדי רוצה לעבור ומסתמן שכך יקרה בימים הקרובים.

* אחרי הדיווח באיטליה לפיו דויד דה חאה דורש מפיורנטינה כ-2 מיליון יורו נטו לעונה בחוזה לשנה עם אופציה, במסגרתו יגדל שכרו במיליון יורו אם האופציה תתממש, בספרד עדכנו שהשוער בן ה-33 קרוב מאוד לחתימה עם הסגולים ויחזור לשחק אחרי שנה בחוץ.

* דויד דה חאה יחזור לשחק אחרי שנה בחוץ? השוער בן ה-33 בשיחות עם פיורנטינה ולפי "קוריירו דלו ספורט" דורש כ-2 מיליון יורו נטו לעונה בחוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, כשבשנה השנייה שכרו יגדל במיליון יורו נטו אם האופציה תמומש.

* נאפולי במו"מ עם בנפיקה לרכישתו של דויד נרס הברזילאי. נרס קיבל אור ירוק לעזוב וסיכם את תנאיו במועדון האיטלקי.

* באנגליה טוענים שמנצ'סטר יונייטד עדיין מעוניינת להחתים את אייבן טוני. זאת לאחר שברנטפורד הורידה את תג המחיר של החלוץ, שהשתייך לסגל נבחרת אנגליה ביורו האחרון והיה מושעה מרוב העונה החולפת בגלל פרשיית הימורים.

* שטרסבורג הגיעה לסיכום עם דיז'ון על החתמתו של השחקן עם השם המבטיח ריאן מסי. הכישרון הצעיר צפוי לעבור תמורת מיליון יורו ולחתום לשלוש שנים בקבוצה מהליגה הצרפתית הבכירה.

* לפי "רלבו", ליברפול עשויה להפעיל את סעיף השחרור של מרטין סובימנדי מריאל סוסיאדד. המייטי רדס מחפשים קשר אחורי והספרדי בן ה-25 יכול לעבור תמורת 60 מיליון יורו, מתנהלים מגעים בין הצדדים.

* סמו אומורודיון על סף מעבר לצ'לסי עבור כ-40 מיליון יורו. אתלטיקו מדריד תחתים את חוליאן אלברס ממנצ'סטר סיטי בעסקת ענק בשווי 95 מיליון יורו ועל כן תמכור את אומורודיון בן ה-20, החלוץ ששיחק כמושאל באלאבס בעונה האחרונה ויחתום אצל הבלוז עד 2023. זה קורה במקביל לעסקה אחרת בין המועדונים, כי קונור גלאגר הגיע למדריד כדי להשלים את מעברו מצ'לסי לאתלטיקו תמורת 42 מיליון יורו.

* וויליאם פאצ'ו יחתום בפריז סן ז'רמן. הבלם האקוודורי בן ה-22, שרק בשנה שעברה נרכש על ידי איינטרכט פרנקפורט, כבר הגיע לצרפת ויחתום לחמש עונות, הגרמנים יקבלו תמורתו כ-40 מיליון יורו.

מתאו רטגי, שחקן נבחרת איטליה
הגיע לבדיקות רפואיות לקראת חתימה באטאלנטה. רטגי | אימג'בנק GettyImages

* הבלם ז'אן קלר טודיבו יצטרף ליובנטוס. שבועות ארוכים שהביאנקונרי מנסים להגיע עם ניס לסיכום ועל פי הדיווחים הצדדים הגיעו להבנות לאחר מספר פגישות שנערכו, במהלכן האיטלקים שיפרו את ההצעה. ניס תנסה לצרף במקומו את מיקאיל פאייה בן ה-20 ששייך לברצלונה, אותו רוצה גם מונאקו.

* ברייטון לא מוותרת על פרדי קאדיולו, המגן השמאלי של נבחרת טורקיה ופנרבחצ'ה. השחפים הגישו הצעה משופרת המוערכת בכ-35 מיליון יורו עבור השחקן בן ה-24.

* החלוץ מתאו רטגי הגיע לברגמו ויעבור הבוקר בדיקות רפואיות לקראת מעברו לאטאלנטה, שתשלם לגנואה 22 מיליון יורו לפני בונוסים. בנוסף עשוי לחתום היום באטאלנטה מארק פוביל, המגן הימני של אלמריה שתמורתו ישלמו האיטלקים 20 מיליון יורו.

* לפי "טלגרף", ווסטהאם בוחנת להמשיך את מסע החימוש שלה על ידי החתמתו של קירן טריפייר, שספק אם ניוקאסל תעמוד בדרכו אם תתקבל הצעה ראויה עבור המגן בן ה-33.

* פדריקו קייזה התבקש על ידי יובנטוס למצוא קבוצה חדשה, אבל באיטליה מדווחים ששחקן הכנף לא זוכה לביקוש בשלב זה. סוכנו מציע אותו לקבוצות, אבל נתקל בסירובים עד כה, כולל ממילאן.

* רישרליסון ימשיך בטוטנהאם, למרות ההצעות המפתות מערב הסעודית: "הכסף גדול, אבל החלומות שלי גדולים יותר", הצהיר הברזילאי בריאיון.

עוד באותו נושא: אתלטיקו מדריד, ליברפול', צ'לסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי