פדרו נטו סיכם בצ'לסי, דויד דה חאה חתם בפיורנטינה

הבלוז עשויים לשלם כ-60 מיליון ליש"ט עבור כוכב וולבס, השוער עובר בדיקות רפואיות ויחזור לשחק אחרי עונה שלמה ללא קבוצה. סולאנקה יימכר לטוטנהאם, פאצ'ו הוצג בפ.ס.ז', לאפורט רוצה לעבור לריאל מדריד, רודריגו לא מוכן לעזוב וליברפול סימנה אלטרנטיבה לסובימנדי

(גודל טקסט)

העברות

* ברצלונה הכריזה על צירופו של דני אולמו בחוזה לשש שנים, לייפציג תקבל כ-55 מיליון יורו. לידיעה המלאה

* וויליאם פאצ'ו השלים את מעברו לפריז סן ז'רמן. הבלם האקוודורי בן ה-22, שרק בשנה שעברה נרכש על ידי איינטרכט פרנקפורט, חתם בשורות אלופת צרפת לחמש עונות, הגרמנים יקבלו קרוב ל-45 מיליון יורו.

* דויד דה חאה חתם בפיורנטינה. השוער הספרדי יחזור לשחק כדורגל אחרי עונה שלמה ללא קבוצה, 14 חודשים מאז משחקו האחרון. הוא חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת, על פי הדיווחים ישתכר כ-3 מיליון יורו נטו כולל בונוסים.

* בריאן סראגוסה שהתקשה להשתלב במדי באיירן מינכן, הושאל עד תום העונה לאוסאסונה.

* אטאלנטה הכריזה על צירופו של מתאו רטגי שעבר מגנואה לקבוצה מברגמו. סכום העסקה: 22 מיליון יורו.

שמועות

* מנ'צסטר סיטי מחפשת חלוץ חדש לאור עזיבתו של חוליאן אלברס. לפי "אס", חרף העניין של אלופת הפרמיירליג והגעת קיליאן אמבפה ואנדריק – רודריגו לא מוכן אפילו לשמוע על עזיבה את ריאל מדריד, ולא יעשה זאת "אפילו אם פפ גווארדיולה יתקשר לשכנע אותו".

* לפי "אס", אמריק לאפורט רוצה לעבור לריאל מדריד ומנסה לשכנע את ראשי אל-נאסר שיתירו את חוזהו, שכן הבלאנקוס לא מוכנים לשלם די העברה. קרלו אנצ'לוטי כבר נתן אור ירוק.

* ליברפול סימנה מחליף במקרה שלא תצליח להחתים את מרטין סובימנדי מריאל סוסיאדד – ברונו גימראייש של ניוקאסל. האדומים צפויים להגיש הצעה, כשגם מנצ'סטר סיטי בתמונה והמגפייז מתמחרים אותו בלפחות 80 מיליון ליש"ט.

* בצרפת מבהירים: ניקו וויליאמס סירב גם להצעה של פריז סן ז'רמן ומעוניין לשחק העונה אך ורק באתלטיק בילבאו.

* ז'אן-קלר טודיבו היה בדרך לחתום ביובנטוס, אולם ווסטהאם ככל הנראה תצליח להקדים את הגברת הזקנה ותשלם 40 מיליון יורו לניס עבורו. על פי הדיווחים הוא יגיע היום לבדיקות רפואיות אחרי שמאס מהסחבת עם הגברת הזקנה.

* ב"רקורד" מדווחים שלאסטון וילה וברצלונה יש מתחרה חדשה על שירותיו של ז'ואאו פליקס – בנפיקה. הקבוצה בה גדל החלוץ הפורטוגלי רוצה לשאול אותו לעונה הקרובה מאתלטיקו מדריד.

* בדרך חזרה לקריסטל פאלאס? ב"דיילי טלגרף" טוענים שקבוצתו לשעבר של ווילפריד זאהה תנסה לשאול את שחקן הכנף מגלאטסראיי.

* ווסטהאם תנסה להחתים שני בלמים – מאטס הומלס הגרמני וטרבו צ'אלובה, שחקנה של צ'לסי, כך לפי "סקיי ספורטס".

* בינתיים, קריסטל פאלאס רוצה לכלול את צ'אלובה כחלק מהעסקה בה מארק גהי יעבור לצ'לסי. הבלוז יצטרכו להוסיף עשרות מיליוני ליש"ט כדי שגהי יגיע.

* ב"דיילי טלגרף" העלו את האפשרות שאסטון וילה תנסה להחתים את את ג'ו גומז מליברפול. הקבוצה של אונאי אמרי חוששת ממצב בו דייגו קרלוס יעזוב את הקבוצה, אחרי התעניינות רבה מצדה של פולהאם.

* לפי "סקיי ספורט", ג'ובאני סימאונה בדרך מנאפולי לגנואה.

ז'ואאו פליקס שחקן בנפיקה
ישוב לאן שהכל התחיל? ז'ואאו פליקס | רויטרס

* פדרו נטו, הקיצוני הפורטוגלי של וולבס, סיכם את תנאיו בצ'לסי לפי העיתונאי פאבריס הוקינס. הזאבים דורשים עבורו כ-60 מיליון ליש"ט, סכום שצ'לסי תסכים לשלם על פי הפרסומים.

* בורנמות' קרובה להשלים את עסקת רכישתו של חוליאן אראוחו, שחקן הכנף של ברצלונה, תמורת 10 מיליון יורו, כך על פי "ספורט".

* צ'לסי תחתים את מייק פנדרס, שוערה הצעיר של גנק תמורת 20 מיליון יורו. הבלוז ישאילו בחזרה את השוער לקבוצה הבלגית בעונה הקרובה.

* קונור גלאגר כבר התאמן היום עם אתלטיקו מדריד ויוכרז בקרוב כרכש החדש של הקולצ'ונרוס, כך לפי הדיווחים בספרד. השבוע פורסם שצ'לסי מכרה את הקשר האנגלי תמורת כ-40 מיליון יורו.

* בכלי התקשורת המובילים באנגליה מפרסמים שהושג סיכום על מעברו של החלוץ דומיניק סולאנקה מבורנמות' לטוטנהאם, שתשלם עבורו כ-65 מיליון ליש"ט. הוא יחתום עד 2030 אחרי שיעבור בדיקות רפואיות.

* ווילפריד זאהה בדרך חזרה לקריסטל פאלאס. הקשר שהחליט לעזוב בשנה שעברה לטובת גלאטסראיי הטורקית, רוצה לחזור לפרמיירליג ושיחות מתנהלות כדי להגיע לסיכום על השאלה לעונה.

* יובנטוס בשיחות מתקדמות עם פיורנטינה לגבי צירופו של ניקו גונסאלס. ההצעה היא השאלה לעונה עם חובת רכישה בגובה 30 מיליון יורו.

עוד באותו נושא: ליברפול', פריז סן ז'רמן, צ'לסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי