סרג'י רוברטו נפרד מברצלונה, פדרו נטו הוצג בצ'לסי

play
שחקן ברצלונה סרג'י רוברטו | GettyImages, Eric Alonso
צפו: פליקס וקוראה העניקו לאתלטיקו מדריד 0:2 על יובנטוס בחזרה הגנרלית 01:46

אחד הקפטנים של הקטלאנים סיים חוזה, עזב אחרי 18 שנה ועשוי לחתום באיטליה. הפורטוגלי זכה לקבלת פנים חמה בסטמפורד ברידג'. ברונו פרננדש יאריך חוזה במנצ'סטר יונייטד, דורטמונד מצאה מחליף לפולקרוג

(גודל טקסט)

העברות

* סרג'י רוברטו הודיע רשמית על פרידה מברצלונה. השחקן בן ה-32, אחד הקפטנים של הקבוצה, סיים חוזה והוחלט שיעזוב אחרי 18 שנה במועדון – מאז שהגיע למחלקה הצעירה ב-2006. באיטליה מדווחים שהוא זוכה להתעניינות מפיורנטינה, רומא, קומו וגם מסביליה הספרדית. הקשר שסיים חוזה בברצלונה והפך לשחקן חופשי כאמור, צפוי לבחור בימים הקרובים לאן לעבור.

* פדרו נטו השלים את המעבר לצ'לסי מוולבס תמורת 60 מיליון ליש"ט. שחקן הכנף הפורטוגלי בן ה-24, שיכול לשחק הן בשמאל והן בימין, חתם לשש שנים עם אופציה לעונה נוספת. בהפסקת המחצית במשחק הידידות בין צ'לסי לאינטר, הוא עלה לדשא וזכה לתשואות מהאוהדים.

* חרונימו רולי עזב את אייאקס והצטרף למארסיי עד 2027. השוער הארגנטינאי הצטרף לקבוצה הצרפתית תמורת 3 מיליון יורו.

שמועות

* ב"אס" מדווחים על מועמד מפתיע לברצלונה: סרחיו רגילון, אליו כבר נעשתה פניה. טוטנהאם לא בונה על המגן הספרדי, לו נותרה עוד שנה אחת בחוזהו. אשתקד שיחק כמושאל במנצ'סטר יונייטד ואז בברנטפורד, וגם בעונה הקרובה הוא לא אמור להיות חלק מהסגל של התרנגולים.

* ועוד בברצלונה, לפי "ספורט", ניקו וויליאמס הסכים להצטרף לקבוצה ועל פי הדיווח הוא עשוי עוד השבוע לעבור מאתלטיק בילבאו. האם הסאגה הארוכה בדרך לסיום?

* נאפולי עשויה להשלים רכישה כפולה השבוע – רומלו לוקאקו שיצטרף מצ'לסי ודויד נרס שיגיע מבנפיקה, כך על פי התקשורת האיטליה.

* הדיווחים על לוקאקו מגיעים מיד לאחר שבנאפולי אישרו: "ויקטור אוסימן ביקש לעזוב את הקבוצה. הוא שחקן מצוין, אבל יש לנו בסגל שחקנים שיכולים להחליף אותו. אנחנו מעדיפים לשמור על האווירה הבריאה במועדון".

* פבריציו רומאנו טוען: אייבן טוני מבוקש בליגה הסעודית וקיבל פניה מאל-אהלי. חלוץ נבחרת אנגליה שוקל את עתידו.

* ב"פוט מרקאטו" מדווחים שמועדון מהליגה הסעודית יגיש הצעה לפריז סן ז'רמן עבור לי קאנג אין. הקשר הדרום קוריאני "יהפוך לאחד המשתכרים הבכירים בליגה", לפי אותו דיווח.

* ב"מירור" העלו את האפשרות שמכירתו של חוליאן אלברס לאתלטיקו מדריד תסלול את הדרך של אברצ'י אזה למנצ'סטר סיטי. האלופה תצטרך לשלם כ-65 מיליון ליש"ט עבור קשר נבחרת אנגליה.

אברצ'י אזה קריסטל פאלאס
אברצ'י אזה קריסטל פאלאס | אימג'בנק GettyImages

* איוסה בדרך לויאריאל: במארקה משוכנעים שהחלוץ הספרדי יצטרף לצוללת הצהובה מבטיס תמורת 4 מיליון יורו.

* פאולו דיבאלה זכה להצעת ענק מאל קדאיסה הקטארית, כך לפי ה"קוריירה דלה סרה". החלוץ של רומא מתלבט האם להמשיך באיטליה ומתפתה לקבל את ההצעה.

* לטענת "סקיי", ברונו פרננדש על סף הארכת חוזה במנצ'סטר יונייטד. הכוכב הכי גדול של השדים האדומים יחתום עד 2027 עם אופציה להאריך בשנה נוספת על פי הדיווח, על אף שלאחרונה היו פרסומים כי ברצונו לעזוב.

* מקסימיליאן באייר, חלוץ הופנהיים בן ה-21, יימכר לבורוסיה דורטמונד, שתשלם עבורו 30 מיליון יורו. הוא יחתום עד 2029.

* בעקבות ההגעה של פדרו נטו לצ'לסי, מי שעשוי לשלם את המחיר ולעזוב הוא ראחים סטרלינג. ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שיובנטוס בעקבות שחקן הכנף האנגלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי