בספרד חשפו את הסיבה לגירושים של אלברו מוראטה, שמאיים לתבוע בתגובה

play
אלברו מוראטה ואליס קמפלו אחרי גמר היורו בחודש שעבר | NurPhoto / Contributor
תקציר גמר יורו 2024: ספרד – אנגליה 1:2 (עם הנפה) 04:54

קפטן נבחרת ספרד ואשתו פירקו את החבילה אחרי שמונה שנים וביקשו "כבוד ואמפתיה", אך שמועות בנוגע לסיבה כבר התפשטו ברשתות ובמדורי הרכילות. החלוץ הזועם מיהר להבהיר ש"מדובר בפייק ניוז"

(גודל טקסט)

עולם הספורט עדיין בתדהמה מוחלטת בעקבות הודעתו של אלברו מוראטה, שהכריז כי הוא ואשתו אליס קמפלו מתגרשים. ההמולה סביב הזוג האהוב של הכדורגל הספרדי עוררה הרבה עניין והתקשורת החלה לגשש כדי לנסות למצוא את הסיבות. "אל תמציאו סיפורים כי מעולם לא היה בינינו חוסר כבוד, רק הרבה אי הבנות מתמשכות שלאט לאט גרמו לכך", כתב החלוץ.

עם זאת, אתרי רכילות בספרד כבר מצביעים על בגידה אפשרית של החלוץ לפני מספר ימים עם צעירה בעיר החוף מארבלה, מה שגרם לרכש החדש של מילאן שוב לפרסם את אשר על ליבו בסטורי בפני 23 מיליון עוקבים. "אני רוצה להבהיר שאתר חדשות שאני לא אנקוב בשמו, פרסם היום 'חדשות' על כמה תמונות שלי לכאורה שאינן קיימות", פתח והבטיח שינקוט בצעדים משפטיים אם לא תפורסם הודעת התנצלות: "ברור שמדובר בחדשות מזויפות וכבר דרשתי תיקון בפומבי. אם זה לא יקרה, אני אנקוט בהליכים משפטיים נגדם על כך שפגעו  בכבודי עם מידע כוזב", הבהיר הקפטן הספרדי.

גם הדוגמנית התייחסה לכך והכחישה. היא טענה שהם פוגעים באדם שנתן לה "את כל מה שטוב בחיים האלה". אשת הכדורגלן הוסיפה: "אני מופתעת ממספר השקרים שאנשים מספרים. אלברו הוא האדם הכי טוב שקיים. אם יש ודאות אחת בחיים שלי, זה הכבוד ההדדי שהיה לנו ושאנחנו תמיד נהיה אחד לצד השנייה. אל תאמינו לשום דבר שאנשים שאין להם מושג אומרים".

עוד באותו נושא: אלברו מוראטה, אליס קמפלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי