רונאלדו סוגר 22 שנים של גדולה, ומסמן את המטרה הבאה

אחרי שקבע עוד שיא והתקרב ל-900 שערים בקריירה, חבריו של הכוכב הפורטוגלי בטוחים: "הוא ישחק עוד שלוש שנים לפחות"

(גודל טקסט)

כבר 22 שנים שכריסטיאנו רונאלדו עושה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב, בעקביות שאין שנייה לה. ב-14 באוגוסט 2002 ערך CR7 את הופעתו הראשונה במשחק רשמי, כשספורטינג ליסבון פגשה את אינטר במוקדמות ליגת האלופות. אמש (רביעי), ב-14 באוגוסט 2024, הפורטוגלי הפך לראשון שכובש שער ב-23 עונות רצופות.

רונאלדו הוסיף עוד מפעל לרשימה שלו: כשהכפיל את היתרון של אל נאסר ל-0:2 על אל תאוון אתמול, הוא הבקיע לראשונה בסופר קאפ הסעודי אחרי שלא הצליח לעשות זאת בשתי הופעותיו הקודמות במפעל בו הוא מקווה לזכות בשבת הקרובה, אז תמתין לו אל הילאל. לאחר הניצחון, כריסטיאנו סימן ברשתות החברתיות שלו את המטרה הבאה: "גמר הסופר קאפ, הנה אנחנו באים!".

אותו פוסט חגיגי של רונאלדו זכה לתגובה משעשעת מחברו לשעבר במנצ'סטר יונייטד, פטריס אברה שכתב באינסטגרם: "פרישה ב-2077. רספקט, אחי".

יעד שנמצא ממש באופק מבחינת הפורטוגלי הוא הגעה ל-900 שערים בקריירה. כרגע חסרים לו ארבעה כדי להגיע לשם, אבל גם אחרי שזה יקרה, אפשר להיות בטוחים שהחלוץ בן ה-39 ימשיך לשחק. בדיוק אתמול התייחס לכך הפרשן ריו פרדיננד, עוד שחקן עבר ששיתף פעולה עם רונאלדו, שאמר בפודקאסט שלו: "הוא ישחק כמה שהוא רוצה. הוא לא הולך לשום מקום, אני חושב שהוא ישחק לפחות עוד שלוש שנים".

עוד באותו נושא: אל נאסר, כריסטיאנו רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי