למרות שער של רונאלדו: אל נאסר הובסה בגמר הסופר קאפ

play
כריסטיאנו רונאלדו, אל נאסר | GettyImages, Yasser Bakhsh
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8 05:51

צפו: כריסטיאנו העלה ליתרון זמני, אך אל הילאל התפוצצה עם רביעייה במחצית השנייה בדרך ל-1:4 וזכייה שנייה ברציפות

(גודל טקסט)

גם אחרי הניסיון השלישי, כריסטיאנו רונאלדו לא הצליח להוסיף לרזומה שלו זכייה בסופר קאפ הסעודי. הפורטוגלי אפילו כבש הערב (שבת) את שערו ה-897 בקריירה והעלה את הקבוצה שלו ליתרון לקראת ההפסקה, אבל האלופה המקומית דרסה בחצי השני בכיכובם של הסרבים ומלקום בדרך ל-1:4 מוחץ, זכייה שנייה ברציפות וחמישית בסך הכל במפעל.

כזכור, רונאלדו הפך ביום רביעי האחרון לכדורגלן הראשון בהיסטוריה עם 23 עונות רצופות בהן כבש, כשפגש את הרשת לראשונה בסופר קאפ הסעודי. הערב הוא ניצל בישול של עבדולרחמן גריב כדי להבקיע מתוך הרחבה בדקה ה-44, אבל לא תיאר לעצמו שהתפרקות כזו תבוא בהמשך.

בליץ של ארבעה שערים תוך 18 דקות העניק לאל הילאל את הניצחון. אלכסנדר מיטרוביץ' בישל לחברו הסרבי סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' את שער השוויון (55), והוסיף צמד משלו (63, 69) מבישולים של רובן נבס ומלקום, לפני שהברזילאי הצטרף לחגיגה עם הרביעי (72) לזכות אל הילאל, שזכתה אשתקד באליפות בתום עונה של 34 משחקים ללא הפסד בליגה. רק תארו לכם מה הקבוצה הזאת הייתה עושה עם ניימאר, שאפילו לא הספיק עדיין לערוך הופעה רשמית מאז שהצטרף בשנה שעברה.

כריסטיאנו רונאלדו, אל נאסר
| אימג'בנק GettyImages, Yasser Bakhsh
מלקום, אל הילאל
מחצית שנייה דורסנית. מלקום חוגג | אימג'בנק GettyImages, Yasser Bakhsh

כריסטיאנו נותר עם תואר אחד בלבד מאז החתימה באל נאסר – גביע האלופות למועדונים ערביים. הפורטוגלי ואל נאסר יקוו לקרוא תיגר על אל הילאל במפעלים אחרים העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי