אחרי הזלזול וההשפלה, בסעודיה תוקפים את רונאלדו: "חוסר כבוד"

play
שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו | צילום מסך, מתוך טוויטר
צפו: באייר לברקוזן השוותה ל-2:2 בדקה ה-88 וזכתה בסופרקאפ בפנדלים 05:29

הכוכב הקניט את חבריו לאל נאסר, נעקץ על ידי היריבה ואולי גם ייקנס: "אמור לשמש כמודל לחיקוי. הוא לא יותר גדול מהמועדון"

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו חווה אמש (שבת) עוד רגע קשה בסעודיה, כשכבש אמנם את שערו ה-897 בקריירה – אך הובס עם אל נאסר שלו 4:1 מול אל-הילאל, ורשם הפסד נוסף בסופרקאפ המקומי.

זה לא היה הערב של CR7, כפי שכבר בוודאי הבנתם. זה התחיל עוד לפני שריקת הפתיחה, כשרונאלדו עלה לכר הדשא ונגע בגביע – דבר שלא מקובל לעשות בעול םהכדורגל. "אחרי קריירה כל כך ארוכה, הוא עשה טעות של טירון", נכתב ב"מארקה". "הוא נפל לפיתוי ונגע בגביע לפני הגמר. הקללה קיימת. שחקן כמו כריסטיאנו מעולם לא עושה דברים כאלה".

ההמשך לא היה טוב יותר. רונאלדו נראה במהלך המשחק מסמן תנועת שינה לחבריו לקבוצה, ומוסיף עוד מחוות ידיים לא נעימות אחרי אחד השערים שאל נאסר סגפה. בסיום מיהר לחדר ההלבשה ולא נותר על כר הדשא כדי לקבלת את מדליית הכסף שחולקה לקבוצה המפסידה – מה שעלול לעלות לו בקנס כספי ואולי גם בעונש הרחקה, כך לפי התקשורת הסעודית.

אבל זה לא נעצר שם. בעוד אוהדי אל הילאל קראו בשמו של היריב הגדול מסי, גם השחקנים הוסיפו עקיצה משלהם וחגגו עם הנפת הגביע כפי שהכוכב הארגנטינאי עשה בסיום מונדיאל 2022:

גם בתקשורת הסעודית ביקרו את הכוכב הגדול. אגדת אל הילאל לשעבר מוחמד אל דעיה טען כי "אל נאסר גדולה יותר משחקן כזה או אחר, אפילו אם הוא נבחר לשחקן הטוב בעולם חמש פעמים. רונאלדו התנהג בחוסר כבוד כלפי המועדון. קפטן אמור לשמש מודל לחיקוי גם בהפסדים וגם בניצחונות, אז למה כריסטיאנו מופיע רק בניצחונות? הוא שגה, הוא לא כיבד את המפעל, ולמה המאמן שלו לא דרש ממנו לבוא ולקבל את המדליה? רונאלדו עושה מה שהוא רוצה, ואסור לנו להתעלם מכך".

הפרשן מוחמד אל-שייח הוסיף וכתב: "האם רונאלדו חשב שהיציאה המהירה שלו מהמגרש ואי ההופעה שלו לטקס לא תירשם בהיסטוריה? נהפוך הוא – זה תועד. הפסד ובריחה היסטורית".

כריסטיאנו נותר עם תואר אחד בלבד מאז החתימה באל נאסר – גביע האלופות למועדונים ערביים. הפורטוגלי ואל נאסר יקוו לקרוא תיגר על אל הילאל במפעלים אחרים העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי