ז'ואאו פליקס חתם בצ'לסי לשבע שנים, גלאגר באתלטיקו

חילופי המקומות הושלמו: הפורטוגלי עבר תמורת 52 מיליון יורו, הקולצ'ונרוס שילמו 10 מיליון פחות על הקשר. אוגרטה קרוב למנצ'סטר יונייטד, סיטי סימנה יעד מפתיע וקאלולו ביובנטוס

(גודל טקסט)

העברות

* ז'ואאו פליקס חזר לקדנציה שנייה בצ'לסי. האנגלים רכשו אותו תמורת 52 מיליון יורו והחלוץ הפורטוגלי חתם לשבע שנים במועדון שהוא שיחק בו חצי עונה ב-2023, וכבש ארבעה שערים.

* קונור גלאגר חתם באתלטיקו מדריד, שתשלם לצ'לסי 42 מיליון יורו עבורו. הקשר האנגלי סגר לחמש שנים.

* פייר קאלולו הצטרף ליובנטוס בהשאלה ממילאן לעונה הקרובה. לגברת הזקנה תהיה האפשרות להחתימו בקיץ תמורת כ-14 מיליון יורו.

* אלכס מורנו עבר בהשאלה מאסטון וילה לנוטינגהאם פורסט לעונה הקרובה.

* דניאלה רוגאני הושאל מיובנטוס לאייאקס עד תום העונה. הבלם בן ה-30 כבר הושאל בעבר לאמפולי, ראן וקליארי, והעונה שוב איבד את מקומו ברוטציה של הביאנקונרי.

* צ'לסי שלחה בהשאלה את הבלם בן ה-21 באשיר האמפריז לברנלי, שתחזיק באופציית רכישה של 12 מיליון יורו.

* שטרסבורג רכשה את החלוץ סקו מארה מסאות'המפטון תמורת 12 מיליון יורו.

* ריימס שאלה מפריז סן ז'רמן את הקשר הברזילאי בן ה-18 גביראל מוסקרדו.

* מרקוס אקוניה נפרד מסביליה וחתם בריבר פלייט. המגן השמאלי בן ה-32 חוזר לארגנטינה לראשונה מאז 2017, אז עזב את ראסינג לטובת ספורטינג ליסבון.

* סאות'המפטון, שחזרה לפרמיירליג, רכשה מספורטינג ליסבון את מתאוס פרננדש בן ה-20 תמורת 15 מיליון יורו, בעסקה שיכולה להגיע לכדי 20 מיליון יורו. הקשר חתם לחמש שנים.

* ניל לנון, שמונה בקיץ למאמן ראפיד בוקרשט, פוטר כבר אחרי שישה משחקים בתפקיד שבהם צבר חמש נקודות בעקבות חמש תוצאות תיקו והפסד לפטרולול בפתיחת הליגה הרומנית.

שמועות

* לפי פבריציו רומאנו, אילקאי גונדואן ומנצ'סטר סיטי סיכמו את כל התנאים לקראת האיחוד הרשמי. הקשר הגרמני יצטרף בקרוב בחינם עד קיץ 2025, לאחר שגם פפ גווארדיולה נתן אור ירוק לעסקה.

* ב"לה פריזיאן" דווח כי מנצ'סטר יונייטד קרובה להשלים את עסקת הרכישה של מנואל אוגרטה. הקשר האחורי הגיע לעיר האורות רק לפני עונה, אך לא התאקלם ולואיס אנריקה מנסה להיפטר ממנו, כשהשדים האדומים צפויים לשלם עבורו 60 מיליון יורו.

* לפי "האתלטיק", מנצ'סטר סיטי שוקלת לפנות לסלטיק בנוגע לקיוגו פורוהאשי כמחליף אפשרי לחוליאן אלברס.

* אדריאן ראביו שהפך שחקן חופשי ממשיך לחפש אחר קבוצה לעונה הבאה. ליברפול, אינטר, אתלטיקו ובאיירן מינכן הוזכרו כמועמדות לצרפו, אולם הבווארים לא מוכנים לשלם את דרישות השכר שלו (7.5 מיליון יורו לעונה), והקשר עצמו לוטש עיניים לפרמיירליג.

* הסיכוי שפריז סן ז'רמן תצליח לצרף את ויקטור אוסימן בחלון הקיץ קלוש, כך מדווחים ב"סקיי גרמניה", חרף הפציעה של גונסאלו ראמוס. צ'לסי עדיין בתמונה.

* תחליף ארגנטינאי בארגנטינאי אחר? אחרי שנפרדה מאקוניה, סביליה רוצה לשאול לעונה אחת את ולנטין בארקו שלא מרבה לשחק בברייטון. האנגלים מוכנים לכך רק אם העסקה לא תכלול אופציית רכישה, כך מדווחים במולדתו של המגן השמאלי.

* סקוט מקטומיניי רוצה לשחק תחת אנטוניו קונטה בנאפולי, שסימנה גם את סופיאן אמרבאט.

* לפי "מונדו דפורטיבו", למרות שבתקופה האחרונה היו לא מעט דיווחים על כך שהוא עשוי לעזוב, אנדריי לונין יישאר בריאל מדריד כמחליפו של טיבו קורטואה.

* יואכים אנדרסן סיכם עקרונית בפולהאם, שתרכוש אותו מקריסטל פאלאס עבור 30 מיליון ליש"ט לפי "האתלטיק". עזיבת הבלם הדני בן ה-28 צפויה להוביל לכך שבפאלאס יסרבו למכור את מארק גהי לניוקאסל שמחזרת אחריו נמרצות או לליברפול שהוזכרה כמי שעשויה לפנות, כל עוד לא תתקבל עבורו הצעה שהם באמת לא יוכלו לסרב לה.

* לאור מכירת אנדרסן והקושי לצרף את גהי, ניוקאסל עוברת הלאה ולפי "האתלטיק" תנסה להחתים את אדמונד טפסובה מבאייר לברקוזן וכן בוחנת אפשרות לצרף מצ'לסי את אקסל דיסאסי.

* ניקו פאס, הקשר בן ה-19 של ריאל מדריד שמשחק בקבוצת המילואים, סיכם את תנאיו בקומו, העולה החדשה באיטליה שמנסה כעת לסכם עם הבלאנקוס על העברתו. ריאל לא תעמוד בדרכו, אבל תכניס להסכם סעיף לפי היא יכולה לרכוש אותו בחזרה.

* ניקו גונסאלס אמור להשלים את מעברו מפיורנטינה ליובנטוס. הביאנקונרי מנסים להגיע למתווה לפיו יצרפו את שחקן הכנף הארגנטינאי בהשאלה עם חובת רכישה בסיום העונה בגובה כ-35 מיליון יורו.

* מילאן מתקרבת לסיכום על צירופו של הקשר האחורי ההולנדי סילבנו ווס בן ה-19 ששייך לאייאקס. המועדונים עדיין במו"מ על גובה ההעברה.

פפ גווארדיולה לצד אילקאי גונדואן מנצ'סטר סיטי
פפ גווארדיולה לצד אילקאי גונדואן | רויטרס

* מומחה ההעברות הארגנטינאי ססאר מרלו טוען שפנרבחצ'ה הציעה לבוקה ג'וניורס 11 מיליון יורו עבור הקשר כריסטיאן מדינה.

* ויאריאל תרכוש מפ.צ באזל השוויצרית את תיירנו בארי, שחקן ההתקפה הצרפתי בן ה-21 שאמור להגיע היום לבדיקות רפואיות. באזל רכשה אותו בשנה שעברה עבור כ-3 מיליון יורו ותמכור אותו בכ-14 מיליון יורו.

* הופנהיים במו"מ עם ויקטוריה פלזן על צירופו של רובין הרנאץ, הבלם בן ה-24 שמעוניין במעבר. פלזן דורשת עבורו כ-10 מיליון יורו.

עוד באותו נושא: מילאן, פולהאם, קריסטל פאלאס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי