רונאלדו הציב אולטימטום לאל נאסר, קאמבק מפתיע על הפרק?

play
כריסטיאנו רונאלדו, אל נאסר | רויטרס
צפו: באייר לברקוזן השוותה ל-2:2 בדקה ה-88 וזכתה בסופרקאפ בפנדלים 05:29

בסעודיה טוענים: הכוכב הוותיק דורש חיזוק לסגל - או שיעזוב בתום העונה. לואיס סאהה: "רואה אותו חוזר ליונייטד, אולי כמאמן"

(גודל טקסט)

אל נאסר רשמה עוד מפלה בחיפושה אחר תואר בסעודיה, כשהובסה 4:1 בידי אל הילאל בסופרקאפ ביום שבת. כריסטיאנו רונאלדו, שנראה מאוד לא מרוצה במהלך המשחק, מתוסכל ממצב הקבוצה – כך לפי דיווחים בסעודיה. עוד נטען כי CR7 מתכוון להעביר מסר ברור לראשי המועדון: אם אל נאסר לא תתחזק באופן משמעותי, הכוכב הפורטוגלי הוותיק מתכוון לעזוב בסיום העונה ולחפש אחר קבוצה אחרת.

בעוד אל איתיחאד רכשה שישה שחקנים בחלון הקיץ והוציאה למעלה מ-96 מיליון יורו, ומספר קבוצות אחרות התחמשו גם כן, אל נאסר הסתפקה בשתי רכישות בלבד: בנטו (18 מיליון יורו) וסאלם אל-נאג'י (4 מיליון יורו). ספק אם החיזוק הזה יספיק כדי לסגור את הפערים הגדולים – אשתקד סיימו רונאלדו וחבריו במקום השני בטבלה, מרחק 14 נקודות מהאלופה אל הילאל.

כריסטיאנו רונאלדו, אל נאסר
כריסטיאנו רונאלדו, אל נאסר | רויטרס

לפי לואיס סאהה, אחד הכוכבים הגדולים בתולדות הכדורגל העולמי צפוי לשוב למנצ'סטר יונייטד – אם כי לאו דווקא בתור שחקן. "יש לו את התשוקה והמחויבות כדי לחזור יום אחד, אולי כמאמן", אמר. "הקדנציה השנייה שלו לא הלכה כפי שכולם ציפו ולכן הוא היה מתוסכל. לא ראינו את התשוקה לה התרגלנו ממנו. הוא מבין שיצטרך למצוא דרך חדשה לתקשר כדי להיות מאמן – אולי לא כל כך ישיר וביקורתי. אני לא רואה מדוע שלא יהיה סיפור הצלחה".

עוד באותו נושא: אל נאסר, כריסטיאנו רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי