מוסקרה עבר לערב הסעודית, שקריניאר מתקרב לאל נאסר

play
עכשיו כבר ברור שמכבי תל אביב היתה זקוקה לו. מוסקרה | דני מרון
צפו בתקציר: הולאנד הפציץ שלושער, מנצ'סטר סיטי דרסה את איפסוויץ' 06:59

השוער הפנמי שעזב את מכבי תל אביב בסיום העונה ימשיך את הקריירה באל פאייחה, עשוי לפגוש בליגה את בלם פריז סן ז'רמן שצפוי לשתף פעולה עם רונאלדו. חאמס רודריגס חתם בראיו, אוריילי בברייטון וקואדרדו באטאלנטה

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

העברות

* חאמס רודריגס חזר לספרד. הקולומביאני בן ה-33 שהתיר את חוזהו בברזיל לאחרונה, חתם בראיו וייקאנו לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

* ויטור רוקה הושאל מברצלונה אל ריאל בטיס עד תום העונה: הירוקים-לבנים ישלמו את שכרו (3.5 מיליון יורו לעונה) ותהיה להם אופציה להאריך את חוזה ההשאלה בעונה נוספת, כמו גם אופציית רכישה.

* ברצלונה השאילה גם את קלמון לנגלה, עונה שלישית ברציפות: הבלם הצרפתי ישתייך לאתלטיקו מדריד עד קיץ 2025.

* ברייטון הכריזה על רכישתו של מאט אוריילי, יליד אנגליה שמשחק עבור נבחרת דנמרק. השחפים ישלמו עבור כוכב סלטיק כ-25 מיליון יורו.

* חואן קואדרדו חתם באטאלנטה. הקולומביאני בן ה-36 נפרד מאינטר אחרי עונה אחת בלבד ועבר בהעברה חופשית לכחולים מברגמו.

* אורלנדו מוסקרה, השוער הפנמי ששיחק בעונה שעברה במכבי תל אביב ועזב בסיומה, חתם באל פאייחה מהליגה הבכירה בערב הסעודית. החוזה הוא לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

* דוגלאס קוסטה חתם לשנתיים בסידני FC האוסטרלית אחרי שהצטרף אליה בהעברה חופשית מפלומיננזה.

שמועות

* מילאן שקריניאר היה בדרך חזרה לליגה האיטלקית, אבל לפי פבריציו רומאנו, הבלם הסלובקי של פריז סן ז'רמן דווקא מתקרב לאל נאסר הסעודית. הצדדים קרובים לסיכום ושקריניאר צפוי לשתף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו.

* השוער גיורגי ממרדשווילי עורך בוולנסיה בדיקות רפואיות לקראת מעבר לליברפול. האדומים ישלמו עבורו כ-35 מיליון יורו והוא יחתום על חוזה ארוך טווח, אך בעונה הקרובה עוד יישאר בוולנסיה כמושאל.

* צ'לסי מעוניינת בעסקת חליפין עם מנצ'סטר יונייטד, במסגרתה ראחים סטרלינג וג'יידון סאנצ'ו יחליפו קבוצות זה עם זה – כך דווח ב"טלגרף".

* לפי פבריציו רומאנו, נאפולי מוכנה לשחרר את ויקטור אוסימן תמורת 65 מיליון יורו שהציעה אל אהלי, אלא שהחלוץ דחה את המועדון הסעודי. בין היתר דרש אוסימן משכורת עתק וסעיף שחרור.

* פרנסיסקו קונססאו יערוך היום בדיקות רפואיות ביובנטוס ויוצג כשחקנה החדש.

* מנצ'סטר סיטי שקלה את מועמדות אורי אוסקרסון כגיבוי לארלינג הולאנד. עם זאת, לפי "האתלטיק", האלופה לא צפויה לצרף לעת עתה את החלוץ האיסלנדי בן ה-19 של קופנהאגן. גם פורטו בעקבותיו.

* בבריטניה טוענים שארסנל גיששה בסביבתו של שחקן הכנף של ברייטון סימון אדינגרה.

* עסקת ז'ואאו קאנסלו יוצאת לדרך. המגן יעזוב את מנצ'סטר סיטי תמורת 25 מיליון יורו לאל הילאל הסעודית, כך לפי פבריציו רומאנו.

* אדי אנקטייה פתוח למעבר לקריסטל פאלאס, הוא צפוי לעזוב את ארסנל בימים הקרובים כשמספר קבוצות נוספות באנגליה לוטשות עיניים. פאלאס הציעה עבורו כ-30 מיליון יורו.

חלוץ קופנהאגן אורי אוסקרסון מול חלוץ מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד
בקרוב ביחד? אוסקרסון והולאנד | אימג'בנק GettyImages, Shaun Botterill

* רוי פטריסיו נחת באיטליה לקראת חתימתו הרשמית באטאלנטה. גם חואן קואדרדו יעבור בדיקות רפואיות ויצטרף רשמית.

* לאחר שנדחתה עם הצעתה הראשונה, רומא הציעה ללאנס מתווה אחר על קווין דנסו – השאלה (מיליון יורו) עם אופציית רכישה (21.5 מיליון יורו).

* ניס הגיעה לסיכום עם יוסופה מוקוקו, וכעת תנסה להשלים את המגעים על שאילתו מבורוסיה דורטמונד.

* המגן השמאלי אלכס ואלה, שהשואל אשתקד מברצלונה ללבנטה, יושאל הפעם עד תום העונה לסלטיק.

* מנג'ר ניוקאסל אדי האו הבהיר: "אני מאוד אוהב את קירן טריפייר ואעשה הכל כדי שהוא יישאר".

* הבלם קורט זומה שווסטהאם הודיעה לו שהוא רשאי לעזוב, יגיע לערב הסעודית כדי לעבור בדיקות רפואיות באל אורובה. שחקן נוסף שצפוי לחתום בקבוצה זהו כריסטיאן טייו.

עוד באותו נושא: ויקטור אוסימן, מנ''צסטר סיטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי