באיזה קבוצה ומתי הוא יפרוש מכדורגל? כריסטיאנו רונאלדו שם סוף לשמועות

play
כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל מאוכזב | רויטרס
רונאלדו בחוץ: צפו בפורטוגל מודחת על ידי צרפת בפנדלים 04:39

סיום הקריירה ("בעוד שנתיים או שלוש"), היעד ("כנראה שבאל נאסר, אני שמח בסעודיה"), הנבחרת ("רוצה לקחת חלק בליגת האומות") והעתיד ("לא עובר לי בראש לאמן"). בגיל 39, הפנומן הפורטוגלי עדיין רעב

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו בן ה-39 לא מתכוון לתלות את הנעליים בקרוב. למרות שהשיג כמעט הכל, הוא עדיין רעב ורוצה להבקיע שערים. בריאיון שערך בפורטוגל, אחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים התייחס לעתידו והבהיר: "פרישה? בעוד שנתיים או שלוש, כנראה שאפרוש במדי אל נאסר. אני מאוד שמח במועדון ומרגיש טוב גם במדינה. אני שמח לשחק בסעודיה ורוצה להמשיך כאן".

למרות הופעות פחות טובות במדי פורטוגל ביורו ומבול של ביקורות, רונאלדו לא מתכוון לפרוש גם מהנבחרת: "כשאסיים את דרכי בנבחרת, לא אספר על כך מראש לאף אחד וזו תהיה החלטה מאוד ספונטנית, אבל מצד שני גם מתוכננת. כרגע מה שאני רוצה זה להיות מסוגל לעזור לנבחרת במשחקים הקרובים. יש לנו משחקים בליגת האומות בקרוב ואני מאוד רוצה לקחת בהם חלק".

כשנשאל האם הוא חושב לאמן לאחר שיתלה את הנעליים, רונאלדו השיב בצורה די נחרצת: "כרגע אני לא חושב על להיות מאמן, אף פעם לא חשבתי על זה וזה אפילו לא עובר לי בראש. אני רואה את עצמי עושה דברים אחרים מחוץ לכדורגל, אבל רק אלוהים יודע מה צופן העתיד".

שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו | רויטרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי