"במדינה אחרת אלברו מוראטה היה אגדה. ספרד צריכה לחגוג שהוא בנבחרת"

play
אלברו מוראטה | רויטרס
תקציר גמר יורו 2024: ספרד – אנגליה 1:2 (עם הנפה) 04:54

לואיס דה לה פואנטה, שהוביל את ספרד לזכייה משכנעת ביורו, שם סוף לשמועות בנוגע לעתידו של הקפטן: "הוא יישאר חלק מהנבחרת כל עוד הוא ירצה בכך. לצערי במדינה שלנו צריך להילחם בשביל לקבל הכרה"

(גודל טקסט)

אלברו מוראטה פרץ בבכי לאחר ניצחונה של ספרד על אנגליה בגמר יורו 2024. הכל התפרץ ברגע אחד אצל הקפטן, ששום דבר לא בא לו קלות לאורך הקריירה ו"זכה" לביקורות קשות במהלך ולפני הטורניר. במרץ, כזכור, ספג החלוץ בוז צורם במשחק ההכנה נגד ברזיל בסנטיאגו ברנבאו.

אחרי שהבקיע רק פעם אחת והוסיף בישול אחד ביורו, החלו לרוץ שמועות בנוגע להמשך דרכו במדי הנבחרת, אך מי שמיהר לתמוך במוראטה ושם להן סוף הוא מאמן ספרד, לואיס דה לה פואנטה, שהוביל את הנבחרת לטורניר בלתי נשכח שכלל ניצחונות מרשימים על אריות אירופה.

"מוראטה עדיין איתנו ואני חוגג את זה, כל המדינה צריכה לחגוג את זה", הסביר דה לה פואנטה, "עם הקריירה שיש לו ומה שהוא השיג, במדינה אחרת הוא היה אגדה. לצערי, כאן בספרד אתה צריך להילחם כדי לקבל הכרה. הוא יישאר חלק מהנבחרת כל עוד הוא ירצה בכך ואני מקווה שהוא יזכה להכרה התקשורתית והציבורית שלה הוא ראוי ואותה הוא הרוויח בזכות עבודה קשה".

אלברו מוראטה לצד מאמן נבחרת ספרד לואיס דה לה פואנטה | רויטרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי