צפו בארגנטינה מביסה 0:3 את צ'ילה, שער מרהיב לאלברס

play
חוליאן אלברס, אנצו פרננדס, שחקני נבחרת ארגנטינה | רויטרס
צפו: חוליאן אלברס כבש שער מרהיב, ארגנטינה הלוהטת הביסה 0:3 את צ'ילה 03:32

החגיגות הבלתי נגמרות של ארגנטינה נמשכות: אלופת העולם המשיכה לחגוג במוקדמות המונדיאל, כולל טקס לדי מריה ושירה על הדשא. מקאליסטר, אלברס ודיבאלה (עם החולצה 10) כבשו, צפו בערב בחגיגי

(גודל טקסט)

ארגנטינה המשיכה בחגיגות הבלתי נגמרות שלה כשהביסה הלילה (בין חמישי לשישי) את צ'ילה במוקדמות המונדיאל בזכות שערים במחצית השנייה של אלכסיס מקאליסטר, חוליאן אלברס ופאולו דיבאלה, כדי לבסס את מיקומה בראש טבלת מוקדמות גביע העולם בדרום אמריקה.

אלופת הקופה אמריקה נראתה דומיננטית ולא מוטרדת מהיעדרם של הסמלים הוותיקים ליאו מסי הפצוע ואנחל די מריה, שזכה למחווה באצטדיון המונומנטל לאחר פרישתו הבינלאומית.

פאולו דיבאלה חוגג שער לזכות נבחרת ארגנטינה עם החולצה מספר 10
| רויטרס
דיבו מרטינס, שוער נבחרת ארגנטינה, משחזר את התנועה המפורסמת
| רויטרס

ארגנטינה כבשה את השער הראשון שלוש דקות לאחר ההפסקה, כאשר קשר ליברפול מקאליסטר שלח לרשת בעיטה חדה אחרי כדור רוחב של אלברס (בזכות פתיחת רגליים יפה של לאוטרו מרטינס), ובהמשך אלברס הפציץ מרחוק (84) שער מרהיב כדי להמשיך את הלילה המוצלח שלו.

פאולו דיבאלה המחליף – עם החולצה מספר 10 – מצא את הרשת בתוספת הזמן כדי לחתום את התוצאה שהותירה את ארגנטינה עם 18 נקודות, חמש נקודות מעל אורוגוואי שבמקום השני שתארח את פרגוואי הלילה (שישי).

ארגנטינה תשחק בקולומביה בשחזור גמר הקופה אמריקה ביום שלישי, בעוד שצ'ילה תארח את בוליביה, שניצחה הלילה את ונצואלה 0:4 בלה פאס.

בין שישי לשבת:

אורוגוואי – פרגוואי (2:30, ספורט3) ברזיל – אקוודור (4:00, ספורט2) פרו – קולומביה (4:30, ספורט4)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי